vrijdag 24 februari 2012

Tip: inecto pure coconut bij de action!

Vandaag ben ik lekker wezen shoppen aangezien ik
veel diy's in de planning heb staan moest ik ook de
nodige spulletjes ervoor hebben.
En natuurlijk ben ik niet thuis gekomen zonder andere
leuke beauty spulletjes maar daar komt nog een aparte
shoplog over!
Ik ben ook even langs de action geweest en ik kwam wat
leuks tegen namelijk de inecto pure coconut producten.
Lees verder voor wat ze allemaal hadden + de prijzen..



Als eerst kwam ik de conditioner tegen en al gauw pakte
ik er eentje omdat er niet veel meer lagen.
Tussen de paar flesjes keek ik of de shampoo er ook lag
maar helaas was die al op!
Voor de conditioner of shampoo betaal je maar 1,99.

Ik dacht eigenlijk dat dat wel de enige producten zouden
zijn die ze van het merk hadden maar al gauw kwam ik
meerdere producten tegen zoals een body lotion en een
pot 'moisture cream' voor een pot van 275ml betaal je
maar 2,29.

Toen ik naar de douche producten gedeelte liep kwam ik
ook nog eens douche producten van hun tegen, namelijk
een body wash wat in een tube zit en een douchegel/cream
wat in een flacon zat ik snapte nou niet echt wat het verschil
tussen de 2 was dus ik nam maar degene waarop 'moisturising'
stond haha. Voor beide producten betaal je ook 1,99 per stuk.

































Ik heb zelf nog geen ervaring met de producten die ik heb gekocht
maar heb een aantal jaar geleden wel eens een 'glossing spray'
ervan gekocht maar ik weet nog dat ik dat iets te vet vond voor
in mijn haar en heb het verder dus niet echt gebruikt.

Dus dat word opnieuw kennis maken met dit merk, ik wilde deze
tip zeker even delen omdat ik weet dat er genoeg meiden
zijn die producten van dit merk gebruiken en dit is zeker een
cheap way om een vooraadje in te slaan, of om kennis te maken
met dit merk zonder spijt dat je weer eens een wat duurdere
product in de kast laat liggen omdat je het niet zo fijn vind.

Ren dus snel naar de action voordat anderen je voor zijn!

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. Hele goeie tip!! Ookal heb ik geen droge huid, mijn zus geniet er echt van, ookal gebruikt ze het pas 2 dagen. Alleen mijn haar is wel erg droog van onder, terwijl het van boven juist snel vet wordt :(. Ik wil toch die conditioner proberen en die shampoo, ik hoop dat het werkt. Ik zal deze producten wel vaker bij de kruidvat liggen, maar daar zijn ze toch wat duurder. En ik haal niet zo snel onbekende producten hahahhaa, dus ik ben echt blij dat ze ook bij de action voor veel goedkoper te koop zijn!! Ga ik zeker inkopen doenn :D

    BeantwoordenVerwijderen