woensdag 11 april 2012

Nyx bij de douglas!!!


















Ik was laatst in het centrum van Almere, en ging even langs de douglas
meestal kijk ik niet zo aandachtig bij het budget make-up gedeelte
maar was er toevallig wel even langs gelopen, toen zag ik nyx staan..
ik dacht HUH?! nyx nee dat kan toch niet in de douglas?! Maar het was
toch echt waar, er stond een hele schap met nyx cosmetica, lipsticks,
oogschaduw palettes, alles. Maar.. toen ik naar de prijzen keek bleek
het toch best wat prijziger te zijn dan dat het normaal zo goedkoop is
op internet. Voor een lipstick bij boozyshop betaal je maar 2.75 terwijl
je bij de douglas bijna 6 euro voor een lipstick betaald. Voor de meiden
die het wel heel graag willen en niet online mogen/kunnen bestellen is
het natuurlijk wel echt heel erg leuk, maar ook voor degene die wel online
bestellen kunnen natuurlijk eerst alles lekker uitgebreid testen in de winkel
en het dan voor een paar euro bestellen....



Kortom, het was voor mij echt een aangename verassing en kan er niks
over vinden op internet, misschien dat het alleen in dit filliaal is maar ik
neem aan dat dat niet zo zal zijn. I'm exited en had ook meteen wat lipsticks
uitgetest haha, handig! Er was niet superveel keuze wat betreft de lipsticks
maar ze hadden wel mooie kleuren o.a een nude kleurtje en een heel mooi
roze kleurtje. Neem zeker even een kijkje als je ook een douglas in de buurt
hebt, misschien hebben ze het ook wel bij jou in de buurt!

P.S ik kan nu even lekker gebruik maken van internet bij mijn vriend vandaar
dat ik dit niet zo'n uitgebreide artikel is, maar vond het interresant genoeg om
het met jullie te delen. Al meteen toen ik voor het schap stond dacht ik 'oh dit
MOET ik op mijn blog delen'.  Haha nu even verder mijn dagelijkse beautyblogs
bekijken, en dan in mijn bedje duiken!

Bighugz,
Soraya

4 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat leuk! Ik hoop dat het ook in 'mijn' Douglas zo is! (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo cool ! Maar wel jammer dat het duurder is! Ik heb ook wel eens nyx bij de river island gezien, maar dat was maar heel weinig. Ik ga snel even kijken !
    x Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal binnenkort eens bij onze Douglas gaan kijken, ik hoop dat het bij ons ook zo is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh bedankt voor de tip! Ik ga binnenort zeker een kijkje nemen of het bij onze douglas ook is

    BeantwoordenVerwijderen