dinsdag 10 april 2012

Gewonnen! Andrelon pakket voor krullend haar.

















Laatst werd trista van femmenistas 20 en hield ze een winactie
waarbij ze 5 andrelon paketten voor krullend haar en 5 voor stijl haar
ging weggeven, ik dacht laat ik eens een keertje met een winactie
mee doen gewoon voor de fun, want ik win toch nooit iets, dacht ik..
Tot ik een mailtje kreeg met dat ik had gewonnen, natuurlijk was ik
blij maar omdat ik nog nooit iets had gewonnen en er eigenlijk altijd
heel sceptisch over was dacht ik alsof ik het ooit binnen zou krijgen
tot mijn mama riep dat er een pakketje voor me was, yay!....



Wat ik ook nog even wilde zeggen is dat er weer een aantal dagen niks
online is gekomen omdat mijn internet een griep heeft, i think?
Soms is de verbinding gewoon helemaal weg en kan ik dus niet doen
ik ben ook niet 24 uur thuis achter mijn laptop en kon daarom niets
online plaatsen it sucks!! Dus wanneer er weer een paar dagen niets
online staat, blame it on the internet.



















Maargoed, ik ben dus benieuwd of jullie een review over deze producten
willen zien, zo'n review neemt wat tijd in beslag omdat het aardig wat
producten zijn, dus mijn vraag aan jullie is 'zouden jullie het leuk vinden?'.
Dan plaats ik een grote review over alle producten, die ik dan uitgebreid
voor jullie heb getest en waarmee ik dus ook een hele fotoshoot ga houden
haha. Let me know in the comments, ook wil ik graag weten of jullie nog
suggesties hebben voor artikelen zoals over welk onderwerp lees je graag
hier op beautypasport, nailart? baking? diy's? Laat het me weten jullie helpen
me er echt mee.













Dit zijn de producten die in het pakketje zaten, en zijn allemaal van de perfecte
krul lijn.
- Shampoo
- Conditioner
- Iedere dag 1 minuut masker
- Intensieve krul control creme
- Mousse
- Booster spray

Ik ben heel blij met mijn spulletjes en heb een aantal dingen al gebruikt.

Nu is het echt tijd om te gaan slapen, ik voel de hoofdpijn al opkomen nu ik
dit stukje typ is het alweer half 3 geweest, en moet morgen weer vroeg op
om naar de dokter te gaan en vervolgens door te gaan naar amsterdam.
En tussendoor wil ik mijn nagels nog even lakken in een nieuw kleurtje dat
ik kocht in de h&m exact dezelfde kleur geel als de broek die ik laatst kocht
en die wil ik morgen dan ook aan. Aangezien het zonnetje alweer verweg lijkt
omdat het vandaag de hele dag had geregend hier, zorg ik maar dat ik mezelf
lekker vrolijk hou door felle kleurtjes aan te trekken tijdens deze sombere dagen.

Sun, come to us pleeeeeaaaase?

Bighugz,
Soraya

2 opmerkingen: