donderdag 9 februari 2012

Mijn favoriete winkels om te beautyshoppen!

Beautyshoppen doen we allemaal wel,
en zo hebben we allemaal onze eigen favoriete
winkels. Ik zal mijn favoriete beautyshops
op een rijtje zetten.

- Lush
- Boots
- Alice&jo
- The body shop
- Boozyshop
- Rituals
- Superdrug
- Kruidvat

Ja, zoals je ziet zijn het niet alleen nederlandse
winkels maar ook online shops, en buitenlandse
winkels, in engeland heb ik kennis gemaakt
met boots en superdrug, heaven!






Ik zal bij elke winkel uitleggen waarom het mijn favoriet is
en welke merken ze er zoal verkopen.


Lush

Met lush ben ik pas een paar weken bekend,
en kan zeggen dat ik een fan ben!
De producten zijn dierproefvrij en bijna allemaal
natuurlijk. In die paar weken heb ik al aardig wat
opgespaard en heb ik al heel wat van mijn oude
basic verzorgings producten ingeruild voor die van lush.
Ik heb alweer een hele verlanglijstje klaar liggen
voor de volgende keer dat ik weer bij lush kom.
Een bezoekje aan Engeland staat ook weer op de planning
en aangezien het daar ietsjes goedkoper is zal ik daar
grote inkopen gaan doen! Over mijn reisjes naar engeland
zal ik binnenkort een artikel plaatsen met foto's.
Ik zal een trouwe fan van lush blijven i love lush!

Boots

Boots is een Engelse drugstore, ze hebben er van alles!
Speelgoed, Make-up, Haartangen, Cadeau sets,
Parfums, Tijdschriften, echt van alles hebben ze daar.
Ik kom daar natuurlijk voor de beautyspulletjes,
hun eigen huismerk heeft ook heerlijke producten
zo kwam ik thuis met een haarmasker en een shampoo
en conditioner. Natuurlijk heb ik veel meer geshopt daar
maar dat zijn meer bekendere merken, zoals wilkinson,
Got2Be, John Frieda, Aussie, Toni&Guy enz.
Toen ik daar voor t laatst kwam verkochten ze ook
superleuke starbucks kadosetjes, zoals een mok met een
chocolaatje en een zakje om zelf chocolademelk te maken.
Als je in engeland op vakantie gaat of een tripje gaat maken,
ga dan zeker langs deze winkel je hebt er ook vaak leuke
aanbiedingen ik kocht toen 3 john frieda producten voor 10 pond!
Je had keuze uit het hele assortiment isn't that amazing?
Je kan ook wegzwijmelen achter je pc zoals ik ook doe als ik
me even verveel. klik


Alice&Jo

Alice&jo is een leuke webshop die o.a sleek make-up verkoopt,
laatst heb ik daar een bestelling geplaatst en kon al gauw genieten
van mijn mooie sleek palettes en mijn pout polish.
Ik kom daar eigenlijk om mijn verzameling sleek palettes groter
en groter te maken, en voor de andere sleek producten natuurlijk.
Het assortiment Sleek producten is best groot en je hebt veel keuze
uit verschillende palettes en producten.
Het is gewoon een nederlandse webshop en je kan gewoon veilig
met iDeal betalen, handig toch?

The body shop

The body shop staat bekend om zijn lekker voedende bodybutters
maar die winkel heeft zoveel meer lekkere producten zoals hun
geurtjes, douchegels, lippenbalsems etc.
Voornamelijk koop ik daar spulletjes wanneer er sale is, dan sla ik
meteen veel dingen in zodat ik weer genoeg heb voor een tijdje.
De body butters van daar vind ik wel fijn maar echt alleen als
mijn huid super droog is, anders trekt het niet in en aangezien ik
S'ochtends douche en me meteen aankleed is dat niet zo handig.
De white musk producten vind ik echt heerlijk, het is het waard
om even naar binnen te lopen en het geurtje te ruiken, de-lish-ious.

Boozyshop

Dit is ook een leuke nederlandse webshop die echt een heel groot
assortiment beautyproducten heeft.
NYX, Yes to.. , Diamond cosmetics, China glaze, Queen helene,
Sleek, Rosebud salve, Sugarpill, Beautyblender en nog zoveel meer.
Ik vind het zo leuk dat we hier een webshop hebben waar je echt
van alles kunt kopen zonder dat je bij een buitenlandse webshop
moet gaan bestellen, of misschien mag je wel helemaal niet uit het
buitenland bestellen van je ouders? Boozyshop heeft genoeg merken
waar vast een favoriet van jou bij zit. Me like this!

Rituals

Deze winkel heeft zulke lekkere producten oelala,
De douche-mousses i love them, de scrubs, de shampoo's en conditioners
i think i'm in love, oke een beetje overdreven. Deze producten stralen
luxe uit, en je voelt het luxe gevoel als je de producten gebruikt.
Ik heb hier niet veel over te zeggen maar tot nu toe vind ik elk product
wat ik ervan heb geprobeerd heerlijk!
Alleen met de make up heb ik zelf geen ervaring, behalve dat ik ooit
een lipgloss kocht maar ik vond het een beetje een rare glitter hebben
waardoor ik hem ooit eens heb weggegooid, oepsie!


Superdrug

Deze winkel heb ik ook ontdekt in Engeland, hier heb je echt bijna
alles qua beauty producten, ook hier verkopen ze sleek make-up
maar ook andere leuke merken zoals; Aussie, Barry M, Batiste,
Bourjous, Clean&Clear, Elizabeth Arden, Gosh, Garnier, mua,
nyc, Palmers, Sally hansen, en nog veel meer.
Ook hier zwijmel ik bij weg achter mijn pc als ik mij verveel.
Ook superdrug heeft een eigen huismerk met mooie producten.
( klik )

Kruidvat

Deze winkel kennen we allemaal in nederland, jong of oud
je kan er voor alles terecht of het nou een geurtje of medicatie is,
dit is onze drugstore! Ik kom hier vaak voor de standaart spulletjes,
Mascara, Deo's en altijd even langs de schappen van met make up
lopen kijken of er nog een leuk nagellakje is, of een mooie lipgloss.
Kruidvat is echt mijn basic beauty shop, oh en niet te vergeten
mijn geliefde oogpotloodje word daar verkocht die ook vaak uitverkocht
is, dus ik ga altijd even langs om te kijken of ze er weer liggen, ookal
heb ik nog een voorraad, zekere voor het onzekere.



















Zo weten jullie ook weer wat mijn favoriete shops zijn om beauty
te winkelen natuurlijk heb je ook nog high-end merken,
maar dat zijn niet de winkels waar ik echt inkopen doe qua beauty.
Dat zijn voor mij meer winkels waar ik iets koop als ik echt iets
mooi vind wat ik graag wil hebben.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten