donderdag 26 januari 2012

SHOPLOG, dagje Amsterdam

Afgelopen dinsdag was ik weer in Amsterdam,
omdat vriendjelief weer eens langs de tattooshop
wilde gaan om een afspraak te maken.
Om daar te komen 'moet' je door de lange winkelstraten
van amsterdam o.a kalverstraat. Er zijn natuurlijk wel
andere manieren om erheen te lopen maar natuurlijk
wilde ik deze weg nemen, SHOPPINGTIME.


















Zo gezegd zo gedaan, ik heb voornamelijk beautyaankopen
gedaan, of nouja eigenlijk alléén maar beautyaankopen en
een broek. Ik schreef laatst het artikel 'i'm a lush noob',
i think i can say; not anymore, yay!
Ik heb namelijke geshopt in de lush, the body shop, rituals
kruidvat, en berschka.

Toen ik weer thuis aankwam lag mijn pakketje van alice&jo
al voor me klaar, heeérlijk thuiskomen als je hebt geshopt
en er ook nog eens een pakketje voor je klaarstaat.
















Toen ik thuis kwam ging al gauw naar boven om foto's
te maken van mijn nieuwe aankopen om het aan jullie
te laten zien. Ik ging ervoor zitten met mijn camera en
ongeveer een uurtje later lag ik daar met al mijn nieuwe
aankopen en armen vol swatches en ruikend naar alle
cremetjes die ik heb gekocht, uhm ja heel erg charmant (not).


















Oké laten we eerst beginnen met mijn lush aankopen,
ik heb er echt over nagedacht wat ik als eerst zou gaan
halen, uiteindelijk door vele reviews kon ik mijn keuze
maken. Mijn planning was om te beginnen met 2 producten,
maar zoals je ziet is dat er niet van gekomen en heb ik dus
alles wat op mijn lijstje stond maar gewoon gekocht.



- Fair trade foot lotion 225g, €13,95 
- Volcano foot mask 125g, €7,95
- Lemony flutter 50g, €9,95
- Tea tree toner tab, €0,95
- Sample: Fresh farmacy gezichtsreiniger, 100g, €8,25

Dat zijn wel wat meer dan 2 dingetjes maar ik kon echt niet
kiezen, echt niet! Reviews zullen nog online komen de komende
tijd. Ik vroeg een sample van de fresh farmacy gezichtsreiniger
omdat ik wel graag wilde weten wat die zou doen voor mijn huid,
ik heb de reiniger nu 2 dagen gebruikt en kan zeggen dat het echt
lijkt alsof mijn huid zich aan het herstellen is, ik zal er een review
over schrijven over een tijdje. Met het stukje dat ik heb gekregen
zou ik zeker een maand me gezicht mee kunnen reinigen.
Ook kreeg ik een leuk krantje van de lush, de lush times.
Ik had er eigenlijk nog nooit eerder van gehoord en ik kan er
ook niks over vinden op de website van lush zelf, misschien dat
ik het over het hoofd heb gezien maar ik heb er zelf niks over gezien.




























Het krantje is echt superleuk om door te lezen, en het is gewoon
even dik en evengroot als een gewone krant, maar het gaat niet
over wat er in de wereld gebeurt maar over lush yay!
Een news paper for the girls.
Ik denk dat bijna elk product van lush erin benoemd word,
en hoe handig, bij elk product staan de ingredienten erbij vermeld.
Verder staan er nog leuke previews in van de pasen-collectie
en veel leuke informatie en fotootjes.
Hadden ze hier maar een abbonement voor, i love it !

















Nu mijn Sleek make up aankoopjes!

- Sleek idivine mineral based eyeshadow palette in curacao.
- Sleek idivine mineral based eyeshadow palette in storm.
- Sleek Pout polish met spf15 in peach perfection.

i really love them ! Ik word gewoon blij als ik de kleurtjes
en de shimmers zie. Ik heb geprobeerd goede foto's te maken
van de swatches die ik had gemaakt maar serieus op de foto's
lijkt het echt niet op wat het in het echt is, dus ik probeer het
de volgende keer in het daglicht en dan zal ik de swatches online
plaatsen.


















Ook ben ik even langs de kruidvat gegaan omdat
ik een nieuwe mascara nodig had, ik wilde eentje
met een groot borsteltje dat werkt het fijnst voor mij.
Natuurlijk verlaat ik de kruidvat niet alleen met een
mascara maar ik vond ook nog 2 essence special effect toppers
die toevallig 50% waren, er zijn er nog 3 maar die heb ik
al dus vond het wel leuk om die andere erbij te kopen
om te reviewen voor de site!
Ook wilde ik al heel lang een foundation, maar of ik vond
nooit de goede kleur of het was te duur, aangezien ik een
foundation wilde voor af en toe en niet voor elke dag.
in de catrice schappen vond ik er een ook nog eens met
50% korting!

- Essence special effect topper in 06 you're a gold mine 8ml, €0,90.
  ( normaal €1,79 )
- Essence special effect topper in 05 time for reflection 8ml, €0,90.
  ( normaal €1,79 )
- Catrice infinite matt up to 18h makeup in 050 sun beige 30ml €3,25.
  ( normaal €6,50,de kleur gaat uit het assortiment vandaar de korting )
- Essence i love extreme volume mascara 12ml €2,79.
  ( HUGE borsteltje!! )

















Dan hebben we nog the body shop berschka en rituals,
waar ik niet echt iets heel bijzonders heb gekocht.

- Passion fruit bodybutter 200ml €5,00 !
  ( deze en nog 3 andere zijn nu maar 5 euro per stuk )
- Berschka zwarte skinny broek €19,99
- Rituals rice scrub calming shower cream scrub €4,75 































Ik ben erg blij met mijn aankoopjes, ik heb mijn volgende
lush lijstje alweer klaarliggen! Wat ik eigenlijk ook wilde
halen maar helaas niet heb gedaan is de banana shampoo
en conditioner van the body shop per stuk waren ze nu
maar 4 euro ! Maar k heb ze laten liggen en nu heb ik spijt!
Misschien dat ze er binnenkort nog liggen dan neem ik
ze zeker mee.

in totaal 50,49 uitgegeven aan beautystuff valt mee toch?

















Phoe, dit is volgens mij wel een hele lange shoplog geworden!
Er zullen veel reviews online komen.
Ik zal er snel eentje online plaatsen over de geliefde lemony flutter
en van de 5 special effect topper van essence.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten