maandag 27 februari 2012

DIY tinted moisturiser

















Als ik foundation gebruik dan smeer ik nooit puur de
foundation op mijn gezicht omdat ik het er nooit natuurlijk
uit vind zien bij mij. De dagen dat ik foundation gebruik
meng ik het op mijn hand met een creme zodat het geheel
wat natuurlijker en luchtiger op mijn huid is.
Maar waarom zou ik elke dag blijven smeren als ik ook
gewoon een voorraadje kan maken?
Het leek me wel leuk om deze O-zo simpele DIY met jullie
te delen kijk maar mee..


Voor deze diy heb je helemaal niet veel nodig namelijk
een foundation jou favoriete creme en een potje.
Ik heb een foto collage gemaakt met alle stappen
































Ik denk dat ik bij deze diy niks meer hoef uit te leggen het is
heel simpel het enige wat je nodig hebt is een leeg potje
jou favoriete creme en een foundation.
Je moet wel de foundation en creme goed doorroeren totdat
het een egale creme is zonder witte plekjes erdoor, ik raad
geen creme's aan die een gelly achtige subtantie hebben
daar heb ik het zelf ook mee geprobeerd maar het werkt niet
zo fijn als met een gewone witte creme.

Ik zou een niet te grote potje nemen aangezien het niet erg
hygienisch als je elke keer met je vinger in het potje gaat
je kan het natuurlijk ook met een spateltje eruit halen maar
dat doe ik zelf niet en zo'n potje is bij mij binnen anderhalve
week bij dagelijks gebruik wel op.

Ik heb ook nog een paar dagen geleden zelf een oogmake-up
remover gemaakt, wat ik eerst goed wilde testen voordat ik
het op de site zou zetten het bevalt erg goed en vind hem zelf
beter dan de lancome bi-facil! Dus het artikel komt eraan
en is zeker het proberen waard!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten