zondag 4 maart 2012

Essence Color&Go lakjes 3x




















Al een hele lange tijd ben ik fan van de essence color&go lakjes.
Maar toen ze voor het eerst in het assortiment kwamen kan ik
me nog herinneren dat de lakjes heel stroperig waren en heel
snel niet meer bruikbaar werden en heb toen een hele lange tijd
de lakjes aan iedereen afgeraden. Tot de lakjes vernieuwd werden
besloot ik de lakjes toch maar weer een kans te geven voor dat geld
is het niet zo'n probleem als het alsnog tegenvalt, maar het beviel
erg goed sommige lakjes die ik nu al ongeveer een jaartje heb die
zijn nog steeds prima bruikbaar dus voor de prijs hoef je het niet te
laten, vandaag swatch ik 3 lakjes voor jullie die ik laatst heb gekocht..




















De lakjes die ik jullie vandaag laat zien zijn de nieuwste lakjes
dat ik van de color&go lijn heb, ik heb er nog een aantal en ik
zal controleren of ze nog in het assortiment zitten en dan kan ik
misschien een artikel maken met swatches van de rest van mijn
essence color&go lakjes!

Laten we beginnen met de kleur die me meteen opviel in het schap
91 Glamorous life, het is een frambozenrood lakje met supermooie
shimmers erin maar op je nagels is ie toch iets lichter dan in het flesje.















Het is een heel mooi lakje iets wat ik nog niet eerder ben tegengekomen
in de lak zitten mooie fijne glitters die een beetje lichtroze ogen in het
licht zoals je ook kan zien op de foto, ook is het geen standaart rode kleur
maar een beetje apart, i like it!

Het lakje 46 wake up! heb ik eigenlijk gekocht omdat ALTIJD als ik rond
de tijd van koningendag oranje nagellak zoek is het letterlijk overal uitverkocht
en ik zag deze knal oranje lak staan en dacht HÁ die neem ik even mee
een aantal jaar geleden heb ik zelfs zelf nagellak gemengd voor een oranje kleur
maar nu heb ik eindelijk ook een oranje lakje in mijn stash altijd handig.
















Zoals je kan zien is de lak echt knal oranje zonder enige shimmer of iets
dergelijks. Het is gewoon een creamy lakje en dekt binnen een laagje al
goed maar ik breng eigenlijk altijd 2 laagjes aan behalve bij het volgend
lakje '90 i want that!' die kan ook prima weg met een laagje.















Het lakje lijkt op de foto eigenlijk een beetje barbieroze maar in het echt is
hij een beetje meer knalroze dit lakje is in tegendeel van de oranje niet
creamy maar het lakt wel zo makkelijk en streeploos als de creamy lakjes
het bevat namelijk een soort van metallic micro shimmer glansje haha ik
kan het niet precies verwoorden maar de foto zegt al genoeg denk ik.

Dat waren ze weer nu kruip ik mijn bedje in het is al best laat maar ik had
belooft dat er vandaag 2 artikelen online zouden komen en belooft is belooft
wel een beetje laat maar het kon niet anders i'm sorry!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten