donderdag 8 maart 2012

Essence Trend editie FRUITY - april/mei 2012




















Als je mijn h&m wishlist artikel heb gelezen dan weetje dat ik fan
ben van fruity things wat in draagbare accesiores zijn verwerkt
dus met deze limited edition ben ik superblij want het onderwerp
is een en al fruity en laten ze nou net wat leuks hebben voor op
je nagels, ik ben verkocht! Kijk mee naar al het leuks wat voor ons
in april/mei in de winkels ligt..






















Deze rood/roze blush met een sorbettextuur is een perfect kleurtje voor
in de lente, 'de blush is gemakkelijk aan te brengen met je vingertoppen
door de lichte/luchtige formule' Aldus essence. Ik ben zelf geen fan van
mousse producten zoals foundations oogschaduws en blushes maar
misschien ben ik na wat swatchen in de winkel wel enthousiast maar
dat zullen we zien wanneer het in de winkel ligt!
Advies prijs: € 2,79

























Deze eyeshadow sorbets met een luchtige mousse textuur komen in 3
frisse fruitige kleuren verkrijgbaar in 3 kleuren, 01 peach beauty
02 banana joe, 03 one kiwi a day.
Adviesprijs: € 2,79




















Deze lipbalms met een lekkere smaakje komen in 2 varianten
01 peach beauty, en 02 very cherry.
Adviesprijs: €1,99
























































Deze lakjes vind ik zooooó cute, vooral de kiwi groene kleur door de 'pitjes'
die erin zitten lijkt het net alsof je gewoon een smoothie op je nagels smeert
ik vind het zo'n leuk idee de laatste 3 wil ik zeker aanschaffen als het in
de winkel ligt, de lakjes komen in de varianten; 01 banana joe, 02 peach beauty
03 very cherry, 04 one kiwi a day, en 05 mashed berry's.
Adviesprijs: €1,79


























Deze topcoat ruikt naar... STRAWBERRY'S, ik moet deze echt hebben het
belooft te ruiken naar verse aardbeien als dat zo is ben ik fan!
Verkrijgbaar in; 01 smells like strawberry.. ( duh )
Adviesprijs: €1,99


























Deze topcoat is speciaal ontworpen voor wat ik hierna ga laten zien en
wat mij betreft echt de topper is van de collectie samen met de lakjes.
Adviesprijs: €1,99






















Hier wacht ik al zolang op! We kennen allemaal wel de fimocanes, van die
staafjes in bv de vorm van fruit en dat moet je dan heel dun snijden en dat
kan je dan op je nagel plakken, argh dat lukt nooit zo mooi en dun bij mij
en je kan de kant en klare versie's wel online kopen, maar dat hoeft nu niet
meer want met deze LE liggen ze gewoon in de kruidvat + dat je er nog
lijm bijgeleverd krijgt, dat is toch super! Je kan hier hele leuke nailart
creaties mee maken leuk voor wanneer het lekker weer word, jurkje aan
vrolijke nageltjes want je kan het ook op je tenen gebruiken leuk als je
slippertjes aan hebt. Oké ik praat er teveel over.. i just want it so bad!
Verkrijgbaar in 01 fruitpunch to go.
Adviesprijs: € 1,99

Zoals we van essence gewend zijn is het weer heel betaalbaar en hebben ze
weer leuke dingetjes ontworpen, op mijn verlanglijstje staan de 3 lakjes
met de 'pitjes' erin, en ofcourse de nail fruits waar ik denk ik wel meerdere
pakjes van ga halen ALS ze niet uitverkocht zijn wanneer ik er ben, ik denk
dat ik begin april eventjes een belletje doe naar het kruidvat om te kijken
wanneer het precies in de winkel verkrijgbaar is zodat ik wel echt optijd
ben en een kans heb dat ik al die leuke producten kan swatchen/kopen.

Essence 'fruity' is exclusief verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister vanaf
half april t/m mei 2012.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten