donderdag 15 maart 2012

Review Primark beauty nail polish set!


Als je mijn primark shoplog hebt gelezen dan weetje dat ik
2 leuke setjes had meegenomen eentje met oogschaduws die
ik al heb gereviewt en eentje met nagellakjes waar ik nu een
artikel over schrijf, ik moet zeggen dat ik echt geen slecht
woordje over heb voor deze lakjes. Ik verwachtte er niks van
maar ze bleken uiteindelijk echt in alle punten gewoon goed
te zijn! Kijk mee voor swatches van deze mooie lakjes..












De potjes nagellak bevatten niet heel veel en zijn dus ook niet
zo groot, ze bevatten 6ml per lakje.






















Dan nu de swatches van alle lakjes *tromgeroffel* ...



















Dit is het lakje 'bare' een nude kleurig lakje wat dekt na 2 lagen
maar misschien op zijn mooist zal zijn met 3 lagen. Een mooi
lakje op zichzelf maar ook mooi als basis voor een leuke nailart.




















Dit kleurtje genaamd 'satin' is een grijs/blauwe kleur wat al een
perfecte dekking geeft na slechts 1 laagje, ik kon het eigenlijk niet
geloven ik dacht 'HUH?' want een lakje kost slechts omgerekend
maar 50 cent, maar voor die 50 cent doet ie zijn werk wel heel goed!
Op de foto draag ik dan ook maar 1 laagje.





















Dit mooie knalrode lakje genaamd 'siren' is een simpel basic rood
lakje dat eigenlijk iedere vrouw in huis moet hebben, die van mij
ligt al een tijdje bij mijn beste vriendin en ben dus blij dat deze in
het setje zat. Op de foto draag ik een laag maar hij zal mooier dekken
met 2 laagjes.




















En als laatst dit lakje genaamd 'posy' het is een paars/rozig kleurtje
ik kan de kleur niet echt plaatsen maar je kan op de foto zien hoe de
kleur is, in het potje lijkt hij wat donkerder maar dat komt misschien
doordat ik ook maar een laagje op mijn nagels heb en naar mijn mening
vind ik het met 1 laagje al perfect dekken en vind ik het kleurtje ook erg
mooi!

klik voor groter formaat









Kortom ik vind de lakjes echt super voor het lage prijsje van 2 euro
per set van 4 lakjes! Alle lakjes zijn trouwens creamy wat ik heel goed
vind, gewoon lekker basic en voor ieder wat wils, of je nou liever nude
nagels hebt of een beetje kleur, of juist een opvallend kleurtje, het zit
er allemaal in. En voor de prijs/kwaliteit verhouding hoef je het echt
niet te laten liggen, i say try it out!

Het nagellak setje is te koop bij de primark voor 2 euro per set van 4.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten