maandag 16 april 2012

Essence Colour&Go - Glamorous life


















Dit kleurtje heb ik al eens in een gezamelijke review laten zien,
maar ik vond dat dit kleurtje een eigen artikel verdiende.
Ik deed dit lakje voor het eerst op om het echt naar buiten te
gaan dragen en niet alleen om te testen, ik vond de kleur zo mooi 
en heel classy, dat ik dit in een apart artikeltje met jullie wilde delen.
Kijk mee naar dit mooie Las vegas rode kleurtje...


Toen ik dit kleurtje opdeed kreeg ik meteen een luxe gevoel, ik
zag mezelf al helemaal zitten in las vegas, met een bodycon dress
een bontjas en een cosmopolitan. Helaas is dat niet in werkelijkheid
zo, maar dit lakje geeft me wel het gevoel van het luxe en de glamour.


















Hierboven zie je een foto van de review die ik toen plaatste met korte
nageltjes, maar ik droeg daar geloof ik een laagje en ik had nu toch echt
3 laagjes nodig om het mooi te laten dekken, anders zie je het witte randje
er echt doorheen.


















Het lakje zou misschien nog een 4e laagje kunnen gebruiken dus deze zou
ik zeker niet kopen als je een hekel hebt aan nagellak waar je meer dan 2 laagjes
van moet aanbrengen. Ik persoonlijk vind het lakje echt heel erg mooi maar
zou hem denk ik niet veel vaker pakken omdat het toch wel even tijd kost om
3/4 laagjes aan te brengen.

Het lakje kost maar 1.29 dus very budget proof en is te koop bij kruidvat of
trekpleister.

Ik ga nu even de stad in, in de hoop of ik nog iets van de essence fruity collectie
te pakken kan krijgen, we'll see! Have a nice day ladies -xx-

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. Mooie kleur! Jammer dat hij niet zo erg goed dekt. Misschien zou je een soort van dezelfde kleur als ondertoon kunnen gebruiken en dan dit lakje daar overheen? Volgens mij krijg je dan ongeveer hetzelfde effect maar dan veel sneller!

    BeantwoordenVerwijderen