zondag 29 april 2012

Goodiebag Beautygloss party 2012
















Naast dat ik spulletjes heb geshopt bij de beautygloss party hebben
we ook een HUGE goodiebag gekregen waarvan ik vandaag de
inhoud aan jullie ga laten zien. Er zitten veel bruikbare dingen in
en vooral veel leesvoer, i like it! Kijk maar mee...
















Mijn goodiebag was gescheurd omdat hij zo zwaar was, maar ik las op
meerdere blogs dat dit was gebeurd, opzich niet zo'n probleem maar
was wel helemaal kapot toen ik thuis aankwam zo zwaar was het!

















Als eerst laat ik jullie de tijdschriften zien, helaas zitten er ook wat
tijdschriften in die een aantal maanden oud zijn, heb er zelfs een van
november 2011, maar ik vind dat niet erg vind het gewoon leuk om alle
verhalen te lezen die erin staan ipv de 'nieuwste mode' en in de tijdschrift
van november laten ze dus wintermode zien dus snap wel dat meiden het
niet zo leuk vinden dat ze oude tijdschriften hebben gekregen. Al vind ik
dat je niet mag zeuren aangezien er veel leuke dingen in zitten en tenslotte
is het gratis en had ze het helemaal niet hoeven doen.
































De inhoud van de beautygloss party 2010 goodiebag

- Dove limited edition beauty blossom nourishing showergel
- Dove limited edition beauty blossom nourishing bodylotion

- Dove limited edition beauty blossom cream
- No-Ad After sun lotion ( ruikt echt heerlijk <3 )
- Dr van der hoog purity reinigingsdoekjes
- The body shop chocomania body butter 50ml
- Klein flesje chilly gel
- Kneipp voetbadbruistablet
- Essence smokey eyes pencil 01 mystic vamp
- Essence quattro eyeshadow 03 vamp it up
- L'occitane dry skin hand cream met 20% shea butter
- Catrice oogschaduw 200 it's A boy!
- Catrice oogschaduw 160 i trust stardust
- Andrelon 1 minuut masker care & repair ( reisformaat )
- Libresse so slim thin liners inlegkruisjes 32 stuks
- Sugarpill loose eyeshadow sample in birthday girl
- Sugarpill loose eyeshadow sample in magentric
- Fix kokosnoot water (bleh)
- Fashionista november 2011
- Grazia 22 feb t/m 6 maart 2012
- Marie claire maart 2012
- Beau monde editie 1 'cameron diaz' 2012
- Cosmopolitan februari 2012

WÓW wat een enorme lijst als ik het zo bekijk, alle dingen zijn ook
echt gewoon leuke dingen die je ook daadwerkelijk zal gebruiken en
daarnaast is het natuurlijk leuk om via deze manier kennis te maken
met nieuwe merken, zoals L'occitane heb er natuurlijk al vaker over
gelezen via beautygloss maar nu kan ik er ook echt wat van testen.













Kortom ik vind echt dat het een geslaagde goodiebag is en ben superblij'
met al het leuks wat er in zit, behalve het kokosnoot water oh wat was het
vies :( . Ik had verwacht dat het heerlijk naar kokosnoot zou smaken maar
dat was dus echt niet zo, en las bij meerdere meiden dat het fix drankje
over de datum was, ik had de mijne niet gecheckt maar het zou me niets
verbazen, het was gewoon echt niet lekker, wel jammer.


















De sugar pill oogschaduws zijn trouwens echt wauw, amazing. Ik wilde
al zolang oogschaduws van het merk uitproberen dus was ik ook superblij
toen ik de sample in de goodiebag zag, ik heb er twee maar dat komt omdat
eentje van mijn beste vriendin was hoor dus ik had hem niet dubbel hihi.
Ik denk dat ik nog wel swatches online plaats want er zullen vast wel meiden
zijn die net als ik geinterreseerd zijn in de sugarpill eyeshadows, ik ben iig
verkocht wat een pigment!


















Als jullie nog ergens reviews van willen zien, let me know :)

& gaan jullie nog wat doen vanavond? Ik ga met 3 vriendinnetjes lekker een
leuk avondje houden en misschien nog even de stad in.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten