zaterdag 26 mei 2012

Andrelon Nachtwonder voor 2 euries!

Dag lieve dames!

Ik ben de afgelopen 2 dagen als de malle gaan shoppen, ik heb echt periodes
dat ik niks shop en dan ineens heel veel en dat heb ik nu dus ook gedaan.
Én phoe, wat is het toch warm! We mogen niet klagen, het is nooit goed hé. 
Voordat de shoplog online komt wilde ik jullie alvast even melden dat bij ons
in de kruidvat de andrelon nachtwonder word verkocht voor 2 euro!
Ik dacht eerst dat klopt niet maar ik vroeg het even na en de verkoopster zei
dat ze uit het assortiment gaan en dat ze daarom afgesprijsd zijn, dus dames
die er fan van zijn of het nog een keer willen proberen, ren dan snel naar de
kruidvat! Ik zal hem zeker nog testen, ik hoop dat mijn haar de volgende dag
heerlijk zacht zal zijn.. We'll see..

100ml flacon










Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten