zaterdag 5 mei 2012

Shoplog - Zara, lush, drogisterij meeuwsen.



















Ondanks ik van mezelf na de beautygloss party niks meer mocht
kopen, heb ik toch nog wat geshopt. Ik kan het gewoon niet aan
om langs lush te lopen zonder iets te kopen, ik kan het niet.
Kijk mee naar wat ik dit keer heb geshopt...

















Zara















Vrijdag de dag voor de beautygloss party kwam ik dit geurtje tegen
in de zara we hebben een hele schap met dames geurtjes en af en toe
ruik ik aan wat geurtjes en toen kwam ik dit heerlijk geurtje tegen.
Het rijtje lag nog vol met dit geurtje en ik dacht, oké ik mag nu niks
kopen maar ik nam mezelf voor om hem later een keertje te gaan kopen
het schap lag er immers vol mee! Tot ik die maandag middag meteen
naar het centrum ging voor het luchtje, ik kreeg hem maar niet uit me
hoofd want hij bleef zo lekker lang hangen en was echt een geurtje voor
mij, toen ik aankwam bij de zara zag ik dat er nog maar 1 (!!!) flesje stond
van het geurtje dat ik wilde, en de rest was allemaal nog aangevuld.
Er lagen vrijdag nog zeker een stuk of 15 doosjes met het geurtje.
blijkbaar was ik dus niet de enige die het geurtje heerlijk vond.
Al met al ben ik blij dat ik wel het laatste exemplaar heb kunnen scoren
anders zou ik nog weken blijven jammeren denk ik haha.

Zara woman 'fruity' kost €9,95 voor 100ml!

Lush






























Altijd als ik langs de lush kom moet ik even langs en verlaat het
simpelweg bijna nooit zonder iets te kopen, dit keer ging wilde ik
eigenlijk een toner spray kopen maar toen ik daar stond wist ik echt
niet welke ik nou moest kiezen en besloot iets anders te kopen en om
de volgende keer dan een toner spray te nemen. Mijn beste vriendin
kocht de shower jelly in sweetie pie op de beautygloss party, nadat ik
hem had geroken wilde ik hem bijna opeten. Ik besloot dus om ook de
shower jelly te halen, en vroeg meteen een testertje van de BIG shampoo
van lush, ik kon er 2 keer mee doen en wauw je krijgt er echt volume van!
Het is wel een beetje raar wassen omdat er zeezout in zit, en er kwam een

beetje in mijn mond, toen proefde ik echt dat het zout was, iew!

Lush showerjelly in sweety pie €5,25 voor 100gr.

Drogisterij meeuwsen
















Mijn huid ziet er de laatste tijd echt niet gezond uit en mijn masker
voorraad was zo goed als op, een goede reden om weer wat maskertjes
in te slaan. Ik heb weer 3 nieuwe ontdekt en de white chocolate masker
kende ik al. Fudge sauna word warm op je huid, en crystal masque moet
je in warm water leggen en dus warm aanbrengen, de amore rose heb ik
al uitgeprobeerd en hij ruikt heerlijk net als rozenwater en mijn huid
werd er heel zacht en gekalmeerd van.

Montagne jeunesse maskertjes €5,00 voor 4 maskertjes.
Kosten normaal ongeveer €1.75 per stuk.






















Dit waren mijn aankoopjes weer voor voorlopig, als het me lukt om
de komende tijd niet zoveel meer te gaan shoppen. Als jullie eens
langs een lush komen raad ik zeker aan om even aan de sweetie pie
showerjelly te gaan ruiken, hij ruikt echt zo lekker zoet dat je hem
zou willen opeten. Ook een aanrader zijn de geurtjes van de zara
als jullie ook een schap hebben met geurtjes zou ik zeker even gaan
snuffelen, misschien zit er wel een favoriet van jou bij en bovendien
zijn ze ook erg budgetproof.

Bighugz,
Soraya

3 opmerkingen:

  1. Die Big is fijn he! Had er ook toen zo'n proefje van gekregen, wauw! Vond het wassen alleen minder fijn met al dat zout, maar het effect was top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi ik heb ook de big shampoo gekregen(als tester)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook echt heel graag die showerjelly! Ik hou echt van lush (:
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen