maandag 3 september 2012

E.L.F cosmetics shoplog!














Al heel lang wilde ik een bestelling bij E.L.F plaatsen maar de
hoge verzendkosten hielden me tegen, alles kost dan wel goedkoop
maar de verzendkosten zouden het dan toch weer wat duurder maken.
Tot 2 weken geleden was ik het eigenlijk een beetje vergeten tot ik
de plan had om een leuke 'grabbelton' te maken voor mijn beste
vriendin met allemaal leuke beauty goodies erin. Zowel alles wat er in
zit komt van online shops of het buitenland omdat dat toch veel leuker
is dan de dingen die je gewoon in de kruidvat kan kopen. Ik vond dat
ik toch niet genoeg kado's had om een grabbelton te maken dus ik ging
zoeken naar nog wat leuke online shops en toen kwam ik weer op E.L.F
zonder twijfel begon in dingen in mijn mandje te gooien en rekende af
kijk mee naar wat ik allemaal heb geshopt...
















- Shine eraser blotting papers €1,00
- Elf studio stipple brush €4,00
- Claryfing pressed powder 1303 spice €1,00
- Healthy glow bronzer 2401 sunkissed €1,00
- Blending eye brush €1,00
- Foundation brush €1,00
- Tinted moisturizer spf15 €1,00
- Natural lash kit black €1,00
- Hypershine lipgloss 9018 vixen €1,00
- Luscious liquid lipstick 2121 strawberry €1,00
- Hypershine lipgloss 9014 flirt €1,00
- Luscious liquid lipstick 2111 baby lips €1,00
- Lipstick 7710 flirtatious €1,00
- Tone correcting concealer 4001 apricot beige €1,00
- Lipstick 7709 capvating €1,00
- Smudge brush €1,00
- Lengthening & defining mascara 1411 black €1,00

Dat is precies alles wat ik heb besteld en veel dingen heb ik dubbel
besteld zoals je ziet. Ik ben er erg blij mee en kan niet wachten tot ik
weer wat kan bestellen, hoe geweldig is het om je stash te kunnen
aanvullen met veel producten die je niet veel geld kosten, ik hou
zeker heel erg van budget mijn stash bestaat dan ook voornamelijk
uit niet al te dure make up met een aantal high end producten waar
ik dan ook zuinig op ben en echt de uitblinkers zijn.

















E.L.F heeft mooie producten waarvan heel veel 1 euro kost wat
natuurlijk heel erg goedkoop is voor kwalitatief goede make up
en kwasten! E.L.F heeft ook een studio lijn en een mineral lijn
die dan ook wat duurder zijn, maar ook die prijzen lopen niet
hoger op dan 10 euro. E.L.F heeft mij ook overtuigd en ik ga er
zeker vaker bestellen! De beauty grabbelton van mijn BF is nu
ook aardig gevuld met wel 22 producten! En ik kon dat natuurlijk
als een leuk excuus gebruiken om voor mezelf ook leuke dingetjes
te bestellen, 'als ik dan toch al bezig ben..' Hihi :-)

Bighugz,
Soraya

2 opmerkingen: