woensdag 11 januari 2012

The body shop SALE!

Laatst was ik in Amsterdam met mijn vriend om te gaan winkelen,
in de eerste instantie ging ik om een nieuwe broek te scoren maar
dat mocht niet zo zijn, ik kon serieus nergens een goed passend mooi model vinden.
Erg frustrerend als je het mij vraagt.
Maargoed toen ik even een kijkje nam in the body shop zag ik de XL shower gels staan voor maar 5 euro !!
















Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen
en nam eentje mee, je zou misschien denken; eentje maar? Ik heb er maar een meegenomen
omdat er al super veel in zit (750ml!) dat is bijna 1 liter daar kan ik nog wel even mee vooruit.
Het is echt een aanrader om even langs te gaan aangezien er echt veel aanbiedingen waren, zoals de XL body butters en de bodyscrubs voor 14 euro per stuk, en nog veel meer ik zou zeker
even een kijkje nemen! Ik heb zelf alleen de douchegel meegenomen in de geur satsuma, hij is super lekker en ruikt sterk naar sinaasappel/mandarijn hij is heerlijk fris en lekker zoet tegelijkertijd. Ook online is er sale dus als je geen tijd/zin hebt om de deur ervoor uit te gaan of the body shop niet in de buurt hebt kan je altijd nog een kijkje nemen in de online shop.

BigHugz,
Soraya

P.S jeeej dit is mijn eerste artikel die ik online heb geplaatst i love blogging already!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten