woensdag 11 januari 2012

I'm a lush Noob

Al een aantal jaar lees ik op vele beautyblogs veelbelovende reviews van de producten van lush.
Eigenlijk wil ik sinds die tijd ook zelf producten aanschaffen maar het kwam er elke keer niet van.(Shame on me!)
Aangezien lush niet bij ons in het centrum zit. En als ik dan wel in Amsterdam was dan nam ik een kijkje maar ging ik naar buiten met lege handen, Simpelweg omdat ik echt niet wist wat ik wou uitproberen. Dus laatst was ik weer in Amsterdam om te gaan shoppen, en ik had gelezen dat alle kerstartikelen in de sale waren, nou voor die kleine prijsjes zou ik wel verschillende dingetjes kunnen uitproberen.'
Ik had al een lijstje gemaakt van wat ik wilde hebben, de nortern lights zeep, de jilted elf jelly, powwow lipscrub en de verschillende badmelts/badbombs.
Maar toen ik er eenmaal binnen was wilde ik er ook snel weer uit aangezien het best druk was en hou er dus echt niet van om mezelf tussen de mensen te moeten douwen om een product te pakken/ruiken/zien.
pow wow lipscrub



Toch heb ik de jilted elf jelly kunnen vinden, maar heb hem zelf niet meegenomen want ik vond hem niet erg lekker ruiken helaas, wel heb ik een bathbomb meegenomen genaamd ; the rocketeer, ik vind hem zelf erg lekker ruiken maar heb hem nog niet uitgeprobeerd ik vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn raketje haha. Toen ik had afgerekend keek ik nog even om en zag dus de powwow lipscrub staan maar door de drukte had ik zoiets van nouja, laat het maar.. om er vervolgens dikke spijt van te krijgen! Toen we alweer aan de andere kant van het centrum waren wilde ik toch echt alweer eventjes terug, maar helaas kon ik vriendjelief niet overhalen om het hele stuk weer terug te lopen en dus liet ik mijn powwow maar voor wat het was *snik* .
lush rocketeer

BigHugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten