woensdag 18 januari 2012

Mini bestelling Boozyshop!

Ik heb afgelopen maandag avond een bestelling geplaatst bij de leuke webshop boozyshop
en aangezien mijn budget het nu niet toelaat heb ik maar een kleine bestelling geplaatst.
Mijn planning is sowieso wel om volgende week helemaal los te gaan qua beauty-inkopen
dus een shoplog en reviews kunnen jullie wel verwachten in de aankomende weken.
Maargoed terug naar mijn bestelling ik heb de mint julep mask van queen helene gekocht in de travelsize aangezien ik het eerst wilde proberen voordat ik een grote tube van 8oz (1oz=28ml) zou kopen.
In de travelsize zit 2oz wat ook niet echt weinig is!

Daarnaast heb ik een NYX lipstick gekocht, en voordat ik de kleur uit ging kiezen heb ik eerst gegoogled naar een mooie nude kleur, en kwam uit op ; circe, sierra en orange soda.
Uiteindelijk heb ik maar de orange soda besteld omdat die kleur me het beste leek bij mijn huid. Ik ben zowieso al van plan om die andere nude kleurtjes ook te bestellen maar wilde eerst eentje om uit te proberen, zo gezegd zo gedaan.

Vanochtend kwam mijn pakketje door de brievenbus vallen,
hoe leuk is het om wakker te worden en een pakketje uit te pakken tijdens je ontbijt? iloveit !
Ik betaalde trouwens 3,50 voor de travelsize mint julep mask en 2,75 voor de nyx lipstick en 1,99 verzendkosten. De spulletjes worden ook echt safe ingepakt, ook niet geheel onbelangrijk toch? Het zat in een bubbeltjes-envelop en de spulletjes zelf waren ook nog eens in bubbeltjes ingepakt!


Reviews van de producten komen er ook nog aan, later op de avond zal ik die van het mint julep masker online plaatsen en zodra ik de andere lipsticks heb besteld wil ik daar samen één review van maken. Ook staat er een DiY op de planning dus stay tuned !

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten