donderdag 23 februari 2012

A day out of my life!



















Voor degene die vaker op mijn blog komen zullen misschien
wel wat meer over mij willen weten, daarom leek het me leuk
om een dag uit mijn leventje te laten zien, en toevallig was ik
afgelopen zaterdag gaan logeren bij een vriendin en heb ik
wat foto's genomen. Perfect om er een artikel van te maken!..


Het was ongeveer 11 uur dat ik opstond om te gaan douchen.
Nadat ik heb gedoucht, mijn haren en make-up had gedaan
ben ik achter mijn laptop gekropen om het essence special
effect topper artikel af te maken en online te zetten.












Vervolgens heb ik het artikel voor zondag afgemaakt zodat
ik het de volgende dag alleen even online hoefde te plaatsen.
Rond half 6 werd ik opgehaald en zijn we even langs de AH
gereden om wat boodschapjes voor het avondeten te doen,
en natuurlijk de lekkere snacks voor in de avond!

We besloten burrito's te gaan maken uit een wereldgerechten
pak van knorr. Dit heb ik al veel vaker gemaakt dus we hebben
dit keer het recept een beetje aangepast we hebben er mais bij
toegevoegd heerlijk!












We hebben er trouwens burgers bij gegeten wat wel een beetje
to much was maar de burgers waren wel heerlijk, helaas heb
ik er geen foto van, ik heb wel een foto dat gemaakt is met mijn
blackberry maar die is van slecht kwaliteit dus die plaats ik niet.
Het is een van de verschillende soorten burgers van aviko
wij hebben de rosti,mozarella, basillicum en tomaat genomen.













Nadat we klaar waren met eten gingen we kijken wat voor leuke
films erop tv zou komen die avond, we besloten jennifers body
te gaan kijken die om 10 uur zou beginnen dus we hadden nog
een uurtje om te doen wat we wilde, we besloten om de brownies
alvast te maken aangezien die nog 40min in de oven moest.
Seriously de brownies van dr.oetker is echt mijn favoriete zoetigheid
ik heb brownies van andere merken geprobeerd zoals homemade
maar de brownies van dr.oetker hebben de echte brownie smaak
i love it so much!
















Toen de brownies klaar waren en we ondertussen disney channel
aan het kijken waren (haha!) begonnen we de lekkere dingen al
op tafel te zetten yum! Ik had voor mezelf ook nog mijn lievelings
drankjes dr.pepper en cola cherry gehaald zo weten jullie ook weer
dat dat mijn lievelings drankjes zijn. Nog voordat de film begon
zat me beste vriendin al met een kussen voor haar gezicht haha.












Shame on us! Als je goed kijkt zie je een fruitmand achter de
snoep en chips wat we hebben gekocht haha, we hebben idd
geen fruit gegeten maar achteraf gedacht hadden we wel een
lekkere fruitsalade kunnen maken, achja we hadden toen veel
meer oog voor de lekkere dingen *saying sorry to my body* .
Toen we in de Alberthein aan het rond snuffelen waren zag ik
de jellybeans liggen ze hebben 2 varianten zure en fruity
meestal vind ik de jellybeans die je kan kopen in de winkel
helemaal niet lekker en zit er een raar smaakje aan, kan ook aan
mij liggen maar dat vind ik meestal maar wilde deze wel proberen.
Het is echt de moeite waard op de achterkant van het zakje staat
achter elke jellybean welke smaakje het heeft, it's delicious!












In het zakje zit 200 gram, en kost 1,49 wat ik helemaal niet duur
vind aangezien jellybeans normaal best wel prijzig zijn.
Nadat de film afgelopen was gingen we nog wat kletsen en nog
een filmpje kijken op de laptop, we besloten 'you again' te kijken.
De film is echt een aanrader hij is zo grappig maar tegelijkertijd
zit er ook echt een verhaal in.
















Nadat we de film hadden afgekeken gingen we allebei ons bedje
in aangezien het al rond 4 uur was en we de volgende dag niet
zo laat wilde opstaan aangezien we een lekkere ontbijt wilde maken
en maskertjes enz wilde gaan doen.


















Van de volgende dag heb ik helaas geen foto's ik kan jullie wel
vertellen dat we een heerlijke dag hebben gehad, en heerlijk
hebben ontbeten en daarna lekker maskertjes hebben opgedaan
en onze haren en make-up gedaan.
Kortom het was en geslaagd dagje en zo kunnen jullie meteen
zien wat ik zoal doe op een zaterdag wat dit keer dus een soort
van slumberparty was!

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. WAS SUPPPPPEERRR GEZELLIG!!! Volgende keer verwacht ik wel een echte beautydag inclusief gezichtsbehandeling, manicure, pedicure, massage (hoofd, nek en schouders) HIHIIHIH (zoals we eigenlijk hadden geplant)!!! I know.... ik ben een veeleiser!! We gaan gewoon lekker naar de hammam :D Mag je daar ook een artikel over schrijven!!! Ps.. Nooit meer enge films kijken met jou,, elke keer wanneer het eng is laat je me stiekem kijken grrrrr!!! Gelukkig heb ik wel heerlijk kunnen slapen met jou in mn buurt ofcoursee!!!

    BeantwoordenVerwijderen