zondag 19 februari 2012

The lazy sunday, what to do?

Zondag is een dag waarop je vaak niks te doen hebt,
de een ligt met een hangover op bed, de ander zit te
mopperen dat het weer zo een saaie zondag is, maar
het hoeft helemaal geen saaie dag te zijn.
Zie zondag als de dag dat je kan doen wat jij wilt
een dag van de week om naar uit te kijken dus.
Lees verder voor wat to-do tips!

     'Enjoy sunday before monday gets here'











Er zijn zoveel leuke dingen dat je kunt doen op zondag,
natuurlijk is winkelen meestal geen optie omdat vaak
in de meeste steden de winkels gesloten zijn.
Maar bijvoorbeeld met dit koude weer kun je lekker gaan
schaatsen met je liefje, familie, vrienden of gewoon gezellig
met zijn allen om vervolgens thuis een heerlijk warm kopje
soep te drinken of lekkere warme chocolademelk met lekker
veel slagroom.

Ik heb een paar ideetjes in een lijstje verwerkt die je kunt
uitproberen als er weer zo een saaie zondag aankomt.

- Youtuben!
  Ik als beauty gek kan uren kijken naar filmpjes van beautyguru's
  die hun amazing stash laten zien, of naar filmpjes van leuke diy's
  om vervolgens naar de winkel te gaan om het zelf ook te doen!

- Stash organiseren
  Soms is je stash gewoon een rommeltje maar heb je geen tijd om
  het S'ochtends even op te ruimen, op deze lazy sunday is het de
  perfecte timing om dit eventjes te doen en tegelijk ook meteen je
  kwasten te wassen. Zo start je de week weer fris met een georganiseerde
  stash, zo hoef je niet meer te zoeken in de ochtend en hoef je je ook niet
  druk te maken dat je je kwasten tussendoor nog moet wassen.














- Take a spa day
   Nodig je beste vriendin uit, of hou een rustig spa dagje alleen.
   Ga lekker een uitgebreide douche nemen, lekker scrubben
   maskertje op, modder maskertje voor je lichaam etc
   en voel je als herboren als je de badkamer weer uit komt.















- Movie in bed time!
  Je kan de lazy sunday ook wel heel letterlijk nemen en lekker
  in je net verschoonde bed gaan liggen, bak popcorn erbij,
  je favoriete drankje ( dr.pepper ) en die ene te gekke film!
Deze is zo leuk!



















- Family time
  Soms ben je zovaak van huis dat je weer even quality time moet
  hebben met je familie.
  Stel ze voor om te gaan schaatsen nu het nog kan, of gezellig wat
  hapjes klaar te maken en vervolgens een leuk spel te gaan spelen.
  Een film kijken kan natuurlijk ook maar dan communiceer je niet
  echt met elkaar dus vind ik het leuker om een spel te doen of samen
  wat actiefs te doen.














- Manicure/pedicure
  Op zo een dag kan je natuurlijk ook je handen en voeten gaan doen.
  geef ze een lekker badje, en vervolgens lekkere scrub en lak je nageltjes
  in een leuke zomerse kleur of french manicure.
















Ik denk dat deze tips wel even genoeg zijn voor een paar zondagen,
doe vooral lekker waar je zin in hebt en enjoy the day!

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. Dankzij jouuu tutholaa moet ik mijn zus elke zondag een gezichtsbehandeling geven grrrrr!!! Nu mag jij lekker elke zondag bij mij komen chillen en ons beide (mn zus en ik) en lekkere gezichtsbehandeling geven, als straff :D!!! Helaas is zondag voor mij de dag om alle schoolwerk van de vorige week in te halen -____-
    Geeen lazy sunday voor mijj sniksnik :'(!! Maar als ik ooit een lazy sunday heb, dan weet ik waar ik tips kan vinden hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen