zaterdag 18 februari 2012

Essence - Nail art special effect toppers!

Al een tijdje wilde ik deze lakjes voor jullie swatchen
telkens was het er maar niet van gekomen.
Had ik er eindelijk tijd voor, kreeg ik een scheur in een
van mijn nagels grrr! Maar dat hield mij niet tegen en
heb toch de swatches voor jullie gemaakt.
Ik kocht als eerst de holografishe nagellakje en vond
hem zo mooi dat ik de rest ook moest kopen om er
een geheel artikel van te maken, dit vind ik echte budget
toppers, net als de lakjes van catrice i like it!












De lakjes zijn bedoelt om een 'special effect' te geven aan
de nagellak die je als basis gebruikt.
Het holografisch lakje was mijn eerste lakje en heb deze
dan ook zelf gekocht ik was meteen verliefd op dit kleurtje!
De paarse glitter lakje en het gekleurde glitter lakje heb ik
gekregen voor kerst, en de overige twee heb ik erbij gekocht
zodat ik ze allemaal voor jullie kan reviewen!

Als basis heb ik een koraal kleurtje gebruikt van catrice.
030 Meet me at coral island.

















Toen ik de foto's aan het maken was besefte ik dat ik niet
eens alle lakjes heb, want ik heb ik heb nr.1 2 3 5 6 dus de 4
ontbreekt, terwijl dit altijd de enige lakjes zijn die ik in de
schappen heb zien liggen, misschien dat ze een kleurtje eruit
hebben gehaald maar ik heb echt geen idee!

Kijk mee naar de swatches.































De lakjes zijn allemaal van prima kwaliteit ik heb het holografisch
lakje nu al denk ik 8 maanden en hij is helemaal niet stroperig
geworden. Alleen de chunky glitter lakjes kunnen wel wat lastig
aan te brengen zijn door de grote glitters wat er in zit en persoonlijk
vind ik het erg vervelend om het eraf te halen wat een *piep* werk!!
Maar zo nu en dan wil ik toch iets leuks en wat 'anders' op me nagels
dan een standaart creamy lakje, en meestal pak ik dan naar de
holografisch lakje dat is wel mijn favoriet van de 5.

Vroeger was ik altijd heel erg into de nailart maar de laatste tijd heb
ik er eerlijk gezegd niet zoveel zin meer in, alhoewel ik het echt leuk
vind alleen het drogen duurt altijd zolang, dus als ik het doe neem ik
de tijd ervoor en ga er rustig een uurtje voor zitten.

De essence nail art special effect toppers kosten 1,79 per stuk
en dat vind ik helemaal niet duur voor zulke leuke en kwalitatief
goede lakjes. De 06-youre a goldmine en de 05-time for reflection
heb ik met 50% korting gekocht dus misschien dat ze uit de collectie
worden gehaald maar het lijkt me sterk.

















Als ik een lakje zou moeten kiezen zou ik voor het holografisch lakje
gaan, vooral op een zwarte basislak komen de glitters super mooi uit
gegarandeert dat je minstens één complimentje erover krijgt !

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. Oeeeeh erggg moooii die lakjes. Ik vind die witte erggg moooiii wauuww!! Die wil ik ook halen!! Het maakt je basiskleur ook echt anders!! Gewoon prachtigg, ook die holografsch lakje is ergg mooii... ze zijn allemaal mooi eigenlijk!! Leuke artikel weeer

    BeantwoordenVerwijderen