zondag 5 februari 2012

Sleek idivine palettes, curacao&storm!

Zoals jullie weten heb ik laatst de sleek palettes
binnen gekregen die ik had besteld.
Ik wil er meteen wat over schrijven maar helaas
wilde mijn camera maar niet mee werken,
nog steeds heb ik de kleurtjes van het curacao
palette niet perfect op de foto gekregen helaas!
Toen ik de palettes binnen kreeg nadat ik terug
kwam van een dagje shoppen heb ik ze natuurlijk
meteen uit getest en ben er echt enthousiast over!

Open up those palettes!




















Het Curacao palette is werkelijk echt prachtig en krijg meteen
zin in zon zee en strand, om vervolgens mijn ogen prachtig
kleurrijk op te maken met dit palette en langs het strand te wandelen
met een zwierig jurkje aan oelala!! *dreaming*
Helaas heb ik geen goede foto's kunnen maken van de swatches
maar wil het jullie toch laten zien.








You see? de foto's wilde gewoon echt niet lukken terwijl het
bij de storm palette wel gewoon ging, achja.. need a canon!
Eigenlijk zijn bijna alle kleuren zo fel als je ze in de pan ziet.

let niet op de lipconditioner ^_^


















Bij het curacao palette zat een doorzichtig velletje waarop alle
namen van de kleurtjes stonden allemaal superleuke namen
past helemaal bij het palletje, in tegenstelling tot het storm
palette, daar zat het niet bij.

Bovenste rij van links naar rechts:
Tequila sunrise, Martini, Blue hawaiian,
Bloody mary, Screwdriver, Green iguana.


Onderste rij van links naar rechts:
Apres midori, Blue lagoon, Purple haze,
Green martini, Singapore sling, Espresso martini.


In deze palette zitten 6 matte en 6 shimmer oogschaduws,
De blue hawaiian, bloody mary, screwdriver, blue lagoon
purple haze en espresso martini zijn allemaal matt, en dus
ook de minst gepigmenteerde maar zeker wel gepigmenteerd,
alleen zijn de shimmers toch wat meer gepigmenteerd.

De oranje kleur tequila sunrise is werkelijk prach-tig!!
Samen gecombineert met de gele, roze en rode kleur
kan je een prachtig kleurrijke look maken.





De foto is een beetje klein maar als ik hem groter zou maken
zou die helemaal niet meer scherp zijn, en dat is die nu al niet
i really need a good camera!

Oké nu de storm palette ook een super mooie palette
wel allemaal een beetje basic maar daarom wilde ik hem
ook graag, je kan er smokey eyes mee maken maar ook
gewoon een naturel look.

Helaas zat er bij deze geen velletje bij waar de namen op
stonden, ook weet ik niet of het zo hoort of niet.
wel heb ik betere foto's van de swatches van het storm palette.








De kleurtjes zijn voornamelijk shimmer, maar thats what i like!
Het eerste kleurtje wat je ziet is matt, samen met het laatste
kleurtje van de eerste rij, en het laatste kleurtje van de 2e rij.

Ik heb nog een look gemaakt met kleurtjes uit beide palettes,
ik heb de donkergroene kleur uit het storm palette gebruikt
en apres midori en de green martini uit het curacao palette
Ik houd helemaal niet van groen maar een vriendin wilde
graag dat ik een look met groene oogschaduw zou maken
dus heb ik het maar een kans gegeven en ik kan oprecht
zeggen dat ik het toch eigenlijk wel heel mooi vind.






Als highligter heb ik de kleur martini gebruikt uit het curacao
palette.
Ik ben van plan zeker nog meer palettes te bestellen van sleek
ze zijn serieus supermooi gepigmenteerd en ook zeer betaalbaar
ik betaalde 7,95 bij alice&jo een nederlandse webshop.

Full face shot
























Ik vind de groene look mooier staan dan de rood/oranje look,
ik vind dat toch iets te fel, misschien dat ik het op vakantie
een keertje zou dragen maar vooral voor nu in de winter vind
ik het geen geschikte look.


















De een spaart postzegels, de ander bierdopjes,
dit is het begin van mij verzameling sleek idivine palettes!

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. Die kleuren zijn echt fel wow! Ik vind de oranje look moooi maar erg gewaagd! De groene look staat veel mooier en is ook draagbaarder. Ik zou ook wel een look met de bruintinten willen zien. Als ik namelijk bruin op doe, dan zie je dat haast niet. Dat vind ik opzich niet zo erg, maar ik wil wel weten hoe fel en zichtbaar deze bruin is! Weer een leuke artikel! Ik wacht al op de volgende :D

    BeantwoordenVerwijderen