maandag 5 maart 2012

Catrice limited edition' Revoltaire





















Catrice komt in mei weer uit met een mooie limited edition
genaamd Revoltaire er staan zeker een aantal producten hoog op
mijn verlanglijstje maar daar moeten we nog even op wachten
want het duurt nog eventjes voordat het in de winkel ligt kijk mee
naar de mooie producten..
















Ik ben altijd benieuwd met wat voor lakjes catrice komt met limited editions
en zoals bijna altijd zitten er een paar tussen die meteen mijn aandacht trokken
namelijk de appeltjesgroene en de koraalrode (?) kleur!
De kleurtjes die uit komen in de revoltaire LE zijn: 01 innocent toxin,
02 attracting camouflage, 03 colour bomb, 04 color of honour, 05 mission lilac.
De lakjes zullen zoals altijd waarschijnlijk het kleine prijsje van 2,49 hebben!
















Catrice heeft altijd wel een product in de limited editions die meteen mijn
aandacht heeft zo nu ook, een blush met kleurverloop dit is toch een beauty
voor in je stash! De blush verloopt van een lichtroze/nude kleurtje naar een
koraalrood kleurtje die wat opvallender is, zo kan je een keuze maken of je
haalt je kwast over de gehele blush ik ben hier echt benieuwd naar!
Advies prijs: €3,99
















Deze lipsticks zijn allemaal matt en het eerste kleurtje vind ik zo mooi het
kleurtje komt overal terug in de lijn, in een lakje, in de blush,en in de
oogschaduw-palettjes. De lipsticks zullen komen in 3 kleuren genaamd
01 color bomb, 02 nude alarm, 03 bloody red.
Als ik de kans krijg koop ik de eerste 2 kleurtjes ze zijn beautifull!
Adviesprijs: €3,99
















Deze lipbrush is speciaal ontworpen om de matte lipsticks mee aan te brengen
slim maar ik weet nog niet zeker of ik deze ga kopen misschien om te testen of
het echt mooi aanbrengt we shall see!
Adviesprijs: €2,99
















De oogschaduw palettes zijn echte eyecatchers alleen het doosje is al mooi om
om te hebben ik hou zelf niet heel erg van groen maar de ander met het roze
kleurtje zou ik wel willen hebben, dit is denk ik de eerste LE waarvan er bijna
alles op mijn verlanglijstje staat en nu nog hopen dat ik alles te pakken kan krijgen
let's hope so! De palettes zullen 01 toxic combination, 02 explosive combination
heten. Het grijze kleurtje is trouwens geen oogschaduw maar een eyeliner en het
kwastje is ontworpen om met de ene kant eyeliner op te brengen en met de andere
kant het oogschaduw aan te brengen maar ben zelf niet zo'n fan van bijgeleverde
kwastjes.
Adviesprijs: €4,49

Revoltaire by catrice is in mei 2012 verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister
en in belgie in de kruidvat.
We zullen nog even moeten wachten op deze mooie producten maar hopelijk is
het 't wachten waard!

Edit: Ik heb wat dingetjes aangepast en heb ook even de adviesprijzen erbij gezet!
Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten