woensdag 7 maart 2012

Favoriete gezonde snack #1
















We hebben allemaal wel eens lekkere trek maar als je op je lijn
moet letten kan je natuurlijk niet zomaar naar een candybar grijpen.
Daarom wil ik vanaf nu elke week of elke twee weken een gezonde
snack artikel plaatsen dat lijkt me wel zo leuk en het is natuurlijk ook
een beetje beauty gerelateerd want gezond eten betekend een mooi
huidje.

Ik heb vanmiddag deze snack gemaakt kijk maar mee hoe ik deze
simpele snack in elkaar heb geflanst.
















Ik denk dat iedereen wel bekend is met dit 'appeltaart' vulling snack
maar dan zit er in de appeltaart mengsel wel veel suiker en meestal
ook nog rozijnen, ik heb een gezondere versie ervan gemaakt.

Het enige wat je nodig hebt is een appel, kaneel, en eventueel suiker
of zoetstof wat het wel minder gezond maakt maar toch iets lekkerder.

Was de appel en snij hem in stukjes, ik laat de schil erop omdat daar
juist de vitamientjes in zitten maar je kan het ook eraf halen maar again
maakt het deze snack dus veel minder gezond.
Pak een kommetje en meng de stukjes appel met een beetje kaneel naar
smaak en eventueel suiker, goed doorroeren en klaar is kees!
















Wat vinden jullie van deze lekkere simpele snack en snoepen jullie
ook zo graag van de appeltaart vulling let me know!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten