zaterdag 17 maart 2012

Catrice ultimate nail laquer 810 ACid/DC




















Ik was donderdag weer eventjes in amsterdam en kon het niet
laten om eventjes de kruidvat in te duiken aangezien bij ons
vaak de meeste dingen uitverkocht zijn. Ik kwam eruit met 4
lakjes van catrice maar had nog meer in mijn zicht totdat een
leuke bewaker die bijna in je nek zit te hijgen kwam klagen dat
ik een mandje moest pakken want STEL je voor ik laat de twee
lakjes vallen die ik in mijn handen had.. Ik zei nog rustig dat ik
het dan wel zou betalen en dat ik dit nog nooit eerder had mee-
gemaakt, maar de bewaker bleef onvriendelijk en ik ben boos
weggegaan na wat dingen gezegd te hebben *oops*. Nee maar
ik vond het echt niet kunnen in al mijn levensjaren heb ik dit nog
nooit meegemaakt.. als hij het vriendelijk vroeg of ik een mandje
wilde pakken dan zou ik net zo vriendelijk zijn om het te doen 
achjaa.. ik dwaal af!

Een van de prachtige lakjes dat ik kocht was 810 ACid/DC
een gifgroen lakje die ik vandaag voor jullie heb uitgeprobeerd...






















De kleur is precies zoals op de foto hierboven, in sommige lichten lijkt
hij een beetje appeltjes groen maar als je goed licht hebt is hij echt gif-
groen en er zit een niet heel opvallende shimmer in hij dekt al mooi in
1 laagje wat voor mij al een pluspunt is aangezien ik vaak geen tijd/zin
heb om 2/3 laagjes aan te brengen dan is het aanbrengen nog niet eens
zo'n probleem maar wachten tot het volledig droog is wel ik kan niet
een paar uur mijn handen stil leggen.. Grrr frustrerend!






















Ik had echt geen goed licht kunnen vinden om de nagellak net zo
mooi uit te laten komen op de foto als in het echt maar op de foto van
mijn vinger is hij eigenlijk vrijwel net als in het echt, maar in de zon
toch nog wat mooier! Het lakje lakt makkelijk vooral door het nieuwe
borsteltje.. ik lak me nagels nu voor een feestje met een 'oud' lakje van
catrice namelijk '220 Lost in mud' en nu pas besef ik hoe fijn de nieuwe
kwastjes zijn, lakt zoveel makkelijker! Boven een oud lakje hoort iets
nieuws dus ik breng de catrice million styles topcoat in 'C02 million dollar
baby' aan, wat tegelijk een wat feestelijker effect geeft.













Hij doet me een beetje denken aan 'who the shrek are you' van OPI, het
is geen dupe omdat daar geen shimmer in zit volgens mij maar ik vind hem
er wel heel erg op lijken. Ik weet dat er wel een goedkope dupe is van het
lakje ik weet niet precies welke maar het is een lakje van essence.






















Kortom ik vind ACid/DC een mooi lakje leuk voor in de zomer
met een wit jurkje en witte slippers en dan je nagels lekker knalgroen
lakken, opvallend i like that!

Het lakje is te koop bij kruidvat of trekpleister en kost 2,49
maar dat zullen de meeste van jullie nu toch wel weten toch? ^-^ 

Ik heb vandaag trouwens een feestje en had belooft dat ik mijn outfit
zal plaatsen en zal dat dan ook doen misschien dat het nog online komt
vandaag, anders morgen! Hier alvast een sneak peak van mijn sieraden.















De grote 'bloem' is trouwens een ring en hij is pretty big en opvallend
alle sieraden komen van de primark het setje armbanden heb ik zelf
samengesteld uit de vele setjes die ik ooit eens heb gekocht.

Enjoy the day ladies!

Bighugz,
Soraya

1 opmerking: