maandag 19 maart 2012

Made cake pops again!

















Dit keer geen how-to maar een paar foto's en verder vertel ik
wat ik aan mijn recept heb verandert van de cakepops die ik
laatst maakte, ze waren zo geliefd dat ik snel een andere versie
ervan wilde proberen.. kijk maar mee..

Ook heb ik met witte chocola cakebonbons gemaakt, cakepops
maar zonder een stokje en versierd met choco stiften van dr.oetker.






















Aan het basis recept van de cake pops heb ik niets verandert behalve
dat ik bij de cakemix wat roze kleurstof erbij heb gegooid omdat ik
mijn cakepops eigenlijk met hartjes wilde versieren maar vond het
uiteindelijk niet mooi dus heb maar spikkeltjes gebruikt. Dit keer
heb ik geen candy melts gebruikt maar een zakje chocolade glazuur
van dr.oetker, ideaal als je je cake pops wat minder zoet wilt hebben
maar mijn favoriet blijft toch echt de cakepop met de candymelt
erover heen, heeerlijk zoet!

















Omdat het best lang duurt voordat de cake is afgekoeld die je dus moet
bakken voor je cakepops, snijd ik mijn cake in 4 stukken zodat het sneller
afkoeld.



















Ik vind het altijd zo leuk eruit zien als je de balletjes gerold hebt en je ze
ziet liggen op de bakplaat vooral dit keer omdat het roze balletjes waren.

















Als je een keer zin hebt om iets leuks te maken en zoals ik even geen zin
hebt in alweer cupcakes, dan is dit een leuke vervanging om te doen.
Met een zak candy melts heb je echt een lekker zoet 'cakeje' op een stokje
je kan het natuurlijk ook met chocola doen maar ik heb gemerkt dat als
je het dipt in chocola en het buiten de koelkast bewaard dat de chocola
niet hard blijft zegmaar en candymelts wel, ik vind dat persoonlijk
lekkerder zodat je een krokant buitenkantje hebt en een zachte binnenkant
hmm.. i love it! Probeer het zodra je de kans hebt, het is het waard believe me.

















Ik ben ook van plan om een how-to the easy way to cakepops te maken
dus een how-to maar dan net wat simpeler dan wat ik heb gedaan.
Ook heb ik best een flinke cupcake stash en wil ik wel eens wat van mijn
creaties laten zien, en wanneer ik ze weer zal maken natuurlijk ook een
how-to, I just love baking.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten