donderdag 22 maart 2012

OOTD - Saturdaynight party.






















Als eerst im sorry! Ik ben de afgelopen 3 dagen alleen maar weg
geweest en heb simpel weg geen tijd gehad om iets online te zetten
natuurlijk heb ik wel gewerkt aan artikelen maar heb nog geen tijd
gehad om ze te plaatsen. Zaterdag avond had ik een verjaardag
zoals jullie al in een post hadden kunnen lezen. Ook had ik belooft
mijn outfit te laten zien met het jurkje wat ik in primark kocht die
jullie ook in mijn shoplog konden zien, Kijk mee naar meer foto's..










Ook vandaag was ik de hele dag weg en namelijk naar iets heel leuks
een grote sale van de hunkemöller, ongeveer 2 keer in het jaar is er
een magazijn sale en de mensen die daar werken krijgen dan een aantal
kaartjes die ze kunnen weggeven aan familie/vrienden. Mijn 'tante' die
kent dus iemand die daar werkt, lucky me! Voor nu is het de 2e keer dat
ik bij zo'n sale ben geweest, het was in het hunkemoller bedrijf in hilversum
en i can tell it's amazing, je vind er bikini's, tankini's, pyjama's, bh's, strings
echt van alles, over de prijzen nog maar te zwijgen. 4 euro voor een bh 2 euro
voor een string of hipster of wat voor onderstukje dan ook, en 2,50 p.s voor
een bikinitopje of onderstukje. In totaal heb ik voor 162 euro geshopt als ik
het voor de normale prijs in de winkel zou kopen dan. Nu ben ik maar...
32 euro kwijt geweest voor in totaal 5 setjes ( bh+onderstukje ) en nog een
losse onderstukje die ik gewoon wilde hebben. How amazing?

Oké back tot the point.. Mijn outfit van zaterdag!



































Mijn outfit is best heel simpel gehouden en is eigenlijk heel budgetproof
als ik nu zo bekijk waar alles vandaan komt. Ik draag een zwarte panty
een little black dress, een zwarte blazer met een detail in de mouw die
perfect aansluit bij mijn schoenen, en de accesiores maken het geheel af.































De schoenen zijn een beetje te groot voor me maar ik wilde ze perse
hebben en kocht ze daarom maar gewoon in maat 38 omdat ik ze
toch zou dragen met een broek en dus gewoon sokken erin kon dragen.
Hier kan dat dus niet en zelfs enkelsokjes kwamen erboven uit dus
dan maar niet zoveel lopen en de avond verliep prima met mijn iets
to big shoes. De ring komt van de primark, en de schoenen uit VanHaren.






















Ik heb mijn make-up vrij basic gehouden en mijn haren gestijld.
Nog een foto met het jasje uit, ookal heb ik hem vrijwel bijna de
hele avond gewoon aangehad.


































Ik heb trouwens een vrij uitgebreide hakken 'stash' ik koop er steeds
meer bij, allemaal heel leuk en sexy maar eigenlijk sinds ik mijn enkel-
banden heb gescheurd moest ik het weer opnieuw 'leren' waar ik nooit
zin in heb gehad en daardoor nu niet lang op hakken kan lopen, terwijl
ik er vroeger haast 24/7 op liep! Ik moet het mezelf weer aanleren want
i love high heels!

Ik zal nog even op een rijtje zetten waar alles vandaan komt.

Jurkje: Primark
Panty: Geen idee heb er zoveel liggen..
Tailleriem: Primark
Schoenen: VanHaren
Ring: Primark
Oorbellen: Primark
Armbanden: Primark
Nagellak: Catrice Lost in mud + Catrice million styles in Million dollar baby
Blazer: Bershka

Zoals ik al zei is deze outfit very budget-proof, en veel primark!
De accesiores heb ik al een tijdje geleden gekocht dus die zullen denk ik niet
meer te koop zijn, het jurkje van primark heb ik wel vorige week gehaald dus
die zal er nog zijn als je geluk hebt aangezien primark 6 dagen per week
nieuwe leveringen krijgt en alles vrijwel binnen een dag van de rekken verdwijnt
dus als je iets ziet en twijfelt hou het in je handen want uit ervaring weet ik
dat vaak als je iets laat liggen en je bedenkt dat je het toch wel graag wilt dat het
verdwenen is als je het toch wilt pakken. Gooi je mandje vol en zoek op het laatst
uit wat je toch graag wilt hebben en wat je toch niet echt nodig vind.

Zo kan je nooit spijt krijgen van iets dat je hebt laten hangen bij twijfel, want nu
heb je het in je mandje liggen en kan je er net zolang over nadenken als jij wilt.

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten