dinsdag 13 maart 2012

SHOPLOG Primark & Kruidvat !
















Als jullie mijn dagverslagje van gister hebben gelezen dan weten
jullie dat ik gister naar hoofddorp ben geweest en dat betekend
natuurlijk vooral shoppen in de primark, alhoewel ik niet veel
bijzondere dingen heb gezien vind ik toch dat ik wel een aantal
leuke dingetjes heb gescoord, normaal ga ik weg met tassen die
een waarde hebben van minstens 90 euro maar dit keer heb ik
om precies te zijn 35 euro uitgegeven, ook ben ik nog langs de
kruidvat geweest. Kijk mee naar mijn geshopte spulletjes..


Als jullie mijn dagverslagje hebben gelezen dan zul je deze foto
gezien hebben met de vraag 'can you guess the brand'










The brand is PRIMARK, believe it or not deze mooie kleurtjes
zitten in een mooi palletje van de primark met een kleine prijsje
van maar liefst 2 euro! Ik kon het niet geloven ik zag leuke doosjes
liggen en erboven gingen kwasten en mascara en onder hingen
grote zakken met wattenbolletjes (ofzo?) en op de de plank lagen
verschillende doosjes het lijken haast sieraden doosjes maar wat
bleek dus dat er in de een mooie oogschaduws zaten en in de ander
weer 4 nagellakjes of eentje met allemaal glittergel voor op je ogen
en die kosten allemaal 2 euro en zitten in een doosje met een spiegeltje
en je kan hem later nog gebruiken als sieraden doosje omdat de
nagellakjes en oogschaduws 'los' in het doosje zitten, je zal zo zien wat
ik bedoel als je de foto's ervan ziet, ik ben in ieder geval enthousiast!
Oohja ze hadden ook een grote doos met lipgloss bronzer blush en
alles wat je nodig hebt voor een complete look die koste 5 euro.

Oké laten we beginnen met mijn geshopte spulletjes !

-Primark-
















- Primark beauty Nail polish set €2,00
- Primark beauty Eye shadow palette €2,00

van deze doosjes zal ik nog een geheel artikel maken met swatches
en mijn mening wat ik van de lakjes en oogschaduws vind.
In het oogschaduw setje zitten 10 verschillende kleuren en in het
nagellak setje zitten 4 potjes nagellak.





















Little black dress €9,00

Ik heb dit weekend een feestje dus ik zocht een leuk jurkje om aan te
trekken en ik wilde graag een basic zwart jurkje zodat ik hem met een
leuk tailleriempje kan dragen en leuke bijpassende pumps en mooie
sieraden, and i've found the dress ik vind hem leuk en simpel en als
jullie het leuk vinden zal ik mijn outfit van het weekend laten zien.


















- Slofjes met antislip onderkant €2,00

Deze slofjes vind ik zo cute en heb ze dan ookal vaker gehad in het
wit, maar toen ik deze KNAL roze zag moest ik deze wel meenemen!





















- Scrub handschoentjes €1,50

Deze had ik gewoon nodig en 1,50 voor 2 paar is niet duur!















- Schoentjes €4,00

Ohmy, i love these shoes! Ik kon eerst mijn maat niet vinden dus wilde
bijna maat 38 halen totdat me beste vriendin zei dat ze toch best groot
leken dus no way dat ik ze dan nog haal want dat staat echt niet met een
skinny jeans, dus ze zei 'je hebt toch maat 37? kijk eens naar boven' en
daar hingen de schatjes in mijn maat, de laatste paar 37 woehoeew!
Al zou ik ze voor een paar keer dragen, voor die 4 euro neem ik ze zowieso.





















- Set van 6 paar sokken €3,00

Deze sokken nemen ik eigenlijk altijd mee want op een of andere
manier zijn mijn sokken na een tijdje allemaal verdwenen zonder
dat ik weet waar ze zijn gebleven, en dan zegt moeders altijd dat
de wasmachine ze heeft opgegeten, we moeten dat dan maar geloven.






















- Kledingrollers €1,50

Dit gebruik ik altijd voor zwarte kleding argh ik haat het dat je pluistjes
zo erg ziet op donkere kleding, lang leve deze rollers!












- Zonnebril €1,50

Ik vond deze zo cute en er zit een heel sgattig zakje bij waar je hem
in kunt bewaren.





















- Washandje mickey mouse €0,50

Deze was afgeprijsd en vond hem wel sgattig om hem te gaan gebruiken
voor mijn gezicht zoals maskertjes eraf halen enz.





















- Verjaardags kaart €1,00

Mijn schoonmoeder is binnenkort jarig en vond deze wel leuk om te
geven, ik hou van kaartjes met humor en deze vond ik wel grappig.





















- Travelsetje €1,50

Deze setjes koop ik altijd voor leuke DIY's en deze was maar 1,50
met 3 flesjes waar 100ml in kan en 3 potjes en leuke stickertjes wat
je op de flesjes kan plakken.
















- Primark beauty oogmake-up remover pads 2pack €1,50

Mijn beste vriendin kocht dit en gaf mij 1 pakje om uit te testen voor
de site. Ik ben er erg benieuwd naar omdat het belooft dat het ook
waterproof make-up weghaalt en ook nog eens geschikt is voor een
gevoelige huid, Ik ben benieuwd!

Dat was het wel wat ik bij de primark kocht samen met nog wat ondergoed
maar ik denk dat dat niet heel bijzonder is om te laten zien toch?

verder ben ik nog naar de kruidvat gegaan en kocht ik 3 lakjes, twee van NYC
en een catrice million styles topcoat in shake it ! flake it ! Ik kocht ook een
dottingtool van essence. Helaas kon ik er geen goede foto's van maken maar
ik heb de beste foto van de lakjes eruit gepikt.





















Over de lakjes van NYC komt nog een apart artikel de gele is trouwens echt
heel mooi!

Ik ben blij met mijn aankoopjes ookal had ik wel verwacht dat er wat meer leuks
zou zijn in de primark, er waren wel nog 2 blousjes die ik echt cute vond maar
ik had geen zin om te passen, maar zal misschien volgende week nog gaan kijken
of ze er nog zijn.

Bighugz,
Soraya

1 opmerking:

  1. superleuk! ik ben heel erg benieuwd naar het eyeshadowpalette en de nagellakjes! en maar 2 euro;o xx

    BeantwoordenVerwijderen