maandag 12 maart 2012

Dagverslagje: Shoppen in hoofddorp!



















Als je mijn vorige artikel hebt gelezen dan weetje dat ik vandaag
gezellig met mijn beste vriendin ging winkelen we twijfelden tussen
hier in almere blijven of om naar hoofddorp te gaan en dat betekend
dus ook primarken! Uiteindelijk besloten we naar primark te gaan
en hebben we een leuk dagje gehad, kijk maar mee..









Ik ben heel enthousiast over 2 dingetjes dat ik kocht wat ik jullie
morgen ga laten zien en nog uitgebreid zal gaan testen, can you
guess the brand? Laat het achter in de comments als je weet om
welk product het gaat!





















De ochtend begon al vroeg en we zaten om 10 uur al in de trein
richting hoofddorp daarna pakte we de bus richting het centrum
van hoofddorp bus 140 om precies te zijn.
















Tsja dan ga je uit verveling maar foto's maken van de treinrails
aangezien je een uur in de trein zit.
































En na ongeveer 3 uurtjes waren we klaar in de primark en toen gingen we
nog even naar wat andere winkels o.a de kruidvat omdat ik zoveel mogelijk
limited edition artikelen wil kopen maar zonder succes helaas pindakaas.

































Rond 3/4 uur waren we echt helemaal kapot en zijn we lekker wat gaan
eten in de burger king.






























Hmm heerlijk gegeten en vervolgens hebben we de bus terug gepakt
naar het station om vervolgens nog even in ons centrum rond te kijken
en daarna zijn we lekker naar huis gegaan.

















Eenmaal thuis aangekomen ben ik lekker op bed gaan zitten met mijn
spulletjes en ben ik foto's gaan maken, een shoplog komt morgen online
voor nu alleen even een sneakpeak van de leuke schoentjes die ik kocht
i love them!

So stay tuned for my shoplog tommorow!
en als jullie trouwens nog requestjes hebben voor
een diy laat het dan achter in de comments en ik
zal kijken of ik het kan uitwerken, ik ben ook van
plan om nog een cakepop recept te doen maar dan
de easy way dus nog makkelijker en wat minder
tijd in beslag neemt aangezien het cakepop artikel
best populair is, Bedankt voor alle leuke reacties
op het artikel

Bighugz,
Soraya

1 opmerking: