maandag 12 maart 2012

Lost & Found - Mooie essence blush!




















Als je een aardige beautystash hebt met best veel make-up dan zal je
het niet gauw opmerken als er een blushje of iets is weggelopen tenzij
het een groot favoriet is ofcourse. Hetzelfde gebeurde bij mij.. Mijn
vriend vond laatst een toilettasje met inhoud en kwam naar me toe;
'kijk is wat ik gevonden heb' en kwam te voor schijn met een aantal
make-upjes waaronder deze prachtige blush waarvan ik eigenlijk al
vergeten was dat ik deze ooit had gekocht ik ging hem meteen swatchen
en dacht meteen: 'HOE kon ik deze missen' de kleur is zo gorgeous ( uhm
hoe schrijf je dat ookalweer? ) ! Lees verder voor meer foto's..

Al gauw ging ik even opzoeken of hij nog wel in de winkel verkocht werd
en NOPE, helaas word deze niet meer verkocht best spijtig aangezien dit
echt zo een mooi kleurtje is en vooral mooi zal zijn op een gebruind huidje
HELLO SUNSHINE?! Dat word dus zuinig doen met deze mooie blush.






















De blush heeft een prachtige kleur van een bronzer met een perziktoon
hij is vrij donker dus zal denk ik niet echt geschikt zijn voor een lichte huid
daar zal die waarschijnlijk een donkere streep achter laten aangezien het
vrij veel pigment afgeeft!
De prijs weet ik echt niet meer maar hij zal vast geen drol gekost hebben.



















Het is echt heel jammer dat deze niet meer verkocht word maar ik zal er
zuinig mee zijn en zal hem vooral meenemen op vakantie, al zal ik me dan
alleen savonds opmaken, en dan vooral alleen een getinte dagcreme mijn
home made versie of de garnier bb cream, en deze mooie blush en mijn
favoriete lipbalsem/gloss/stick de Sleek pout polish, oeh i want summer!!




















Tot het echte zonnetje er is geniet ik nog even van de foto-behang op
mijn muur, verwarming op 30 graden, ventilator aan, cocktailtje erbij
en het is net alsof je op een tropisch eiland bent, haha smart huh?

Ik ga me nu klaarmaken om de deur uit te gaan with my best friend, en
waarschijnlijk zal het vandaag een primark tripje worden of shoppen in
onze lokale centrum en zowiezo zeker even langs het kruidvat om te
snuffellen naar wat nieuwe dingetjes. Dag verslagje en shoplog zullen dan
hoogstwaarschijnlijk nog vanavond of morgen online komen, we'll see!

Have a beautifull day sweethearts!

-Ehh ik ben vergeten het artikel vanochtend te plaatsen en ben
dus al terug van het shoppen en het tripje ging toch naar primark
later op de dag zal een shoplog online komen of anders morgen
het was in ieder geval een geslaagd dagje!-

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten