zaterdag 10 maart 2012

Coming: Catrice - Million styles effect top coats!














We kennen allemaal wel de prachtige essence special effect toppers.
Ik ben groot fan van mooie topcoats die je nagellak een extraatje geven
zo komt catrice ook uit met een mooie limited edition genaamd million-
styles die 8 bijzondere top coats bevatten, Let's see what they have in
store for us..









































































Whaaaaáa ik wil ze allemaal wel ik ben heel benieuwd naar 01-
No smoke without fire, ik ben heel benieuwd wat voor effect hij
zal geven, daarnaast staan 02 million dollar baby en 04 shake it
flake it hoog op mijn verlanglijstje.

De lakjes zullen 2,99 gaan kosten en exlusief verkrijgbaar zijn in
kruidvat en trekpleister vanaf half maart tot half april.

Ik denk dat ze heel snel weg zullen zijn dus wees er snel bij!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten