vrijdag 23 maart 2012

Love the luxy sisters, Mimi & Leyla





















Al ongeveer een jaar volg ik de luxy sisters, 2 inspirerende zusjes
die genieten van het leven en het beste ervan willen maken.
Ook zijn ze een de eigenaren van een eigen haar extension merk
genaamd luxyhair, die ik ook heel graag wil hebben maar toch nog
steeds twijfel ik bedoel 139,95 voor plukjes haar is niet niks toch?
De zusjes maken filmpjes over van alles en nog wat, over het leven
over hun vakanties, haar tutorials, make up tutorials, echt van alles
en eigenlijk vind ik ieder filmpje van hun leuk om te zien.
Ik word blij als ik naar de filmpjes kijk vooral naar filmpjes van mimi
ze lijkt me echt een sweetheart en de vriendelijkheid straalt van haar
af. Kijk mee naar mijn favoriete filmpjes van de zusjes..


De zusjes hebbenn twee youtube kanalen, luxyhair en everythingluxy
en sinds kort hebben ze besloten om alle filmpjes vanaf nu op het
everythingluxy kanaal te doen, wat ik niet erg vind want dan hoef ik
nu niet meer telkens op allebei de kanalen te kijken of er iets nieuws is.

















Telkens als de meisjes op reis gaan maken ze 'follow me around' filmpjes
and im a big fan. Door het filmpje van leyla die in mexico op vakantie ging
staat het resort waar ze naar toe ging hoog op mijn verlanglijstje en wil ik
daar zo snel mogelijk naar toe, of als huwelijksreis maybe.. i think it's
amazing out there!

















Ze posten ook regelmatig filmpjes waarin ze praten over dingen in het
leven en eigenlijk een soort talkshow genaamd: the luxy show, ze hebben
inmiddels al veel filmpjes en je kan dan ook een dagje zoet zijn met hun
filmpjes.
















Ik vind het ook leuk om naar hun filmpjes te kijken omdat ze zo open
zijn daar hou ik van, ze zijn eerlijk, en ziet dat ze genieten van het leven
en het beste eruit proberen te halen.


Ook handig om te weten is dat ze verschillende filmpjes hebben zodat je
alle kleuren extensions in 'real life' kunt zien, ze gaan binnenkort een nieuw
filmpje plaatsen omdat ze weer een nieuwe kleur in het assortiment hebben.


Ik kan eigenlijk wel uren doortypen over hun filmpjes maar ik zou zeggen
ga naar hun youtube kanalen en bekijk vooral eerst de filmpjes waarin ze
hun zelf voorstellen en wat meer over zichzelf vertellen. 


Get to know mimi
Get to know leyla
Get to know the luxy sisters ( gezamelijk filmpje )
















Kanalen
Luxyhair
EverythingLuxy

Bedrijf
Luxyhair

Als je even niks te doen hebt en je de luxy sisters nog niet kent zou ik
zeker even een aantal filmpjes bekijken, toen ik de filmpjes voor het
eerst tegenkwam was ik dagen zoet met hun filmpjes daarom vond ik
het tijd om er een artikel over te typen.


Ken jij de luxy sisters al zo ja, wat vind jij van hun filmpjes en hun kijk
op het leven? Ik vind zelf dat ik dingen in het leven positiever bekijk
en na regen komt zonneschijn, right? i like it! what do you think?


Bighugz,
Soraya 

3 opmerkingen:

  1. Had ik nog nooit van gehoord, ben snel even gaan kijken!
    x SpringVibes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat ik die filmpjes maar ga bekijken lijkt me leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YOURBESTFRIEND4 april 2012 om 20:46

    OELALAAAHH DIE RESORT IN MEXICO (L)(L)(L)

    BeantwoordenVerwijderen