vrijdag 18 mei 2012

Review - Rimmel Natural bronzer in 027 sundance





















Bronzer is iets waar ik het nog nooit over heb gehad hier op beauty-
pasport, maar het is wel iets wat ik iedere dag gebruik en vooral in
de zomer ben ik er een liefhebber van beetje bronzer wenkbrauw-
poeder, mascara en een potloodje en je ziet er al heel fris uit. In de
zomer draag ik zelf nooit foundation en eigenlijk ben ik nooit een
liefhebber geweest van foundation maar wel een groot liefhebber
van bronzer, dagelijks al jarenlang gebruik ik dezelfde bronzer en
ik vond het tijd dat ik eens een nieuwe zou proberen.

Jarenlang gebruik ik al een bronzer namelijk eentje van essence
het is een bronzer met gekleurde streepjes en je kan het ook gebruiken
voor je ogen en lichaam zoals de verpakking aangeeft. Hij is van de
sunclub lijn en ik heb de 'brunette' versie. Ik kocht hem telkens opnieuw
maar volgens mij zijn de verpakkingen en inhoud veranderd en ben wel
benieuwd naar hoe ze nu zijn.

Ik vond het tijd om eens op verkenning te gaan naar andere bronzers
ik wil zoveel mogelijk uitproberen want er is waarschijnlijk nog wel een
veel mooiere bronzer verkrijgbaar en bovendien ben ik een beautyblogger
dus ''moet'' ik wel nieuwe dingen kopen om te testen haha :). Als ik altijd
maar dezelfde producten zou gebruiken zou ik niks hebben om over te
schrijven qua make-up en met mijn koop verslaving verplicht ik mezelf
om elke keer weer wat anders te gebruiken, ik heb namelijk 'om maar een
voorbeeld ervan te noemen' zeker wel 10 a 15 lakjes staan die ik nog nooit
heb opgehad of zelfs geswachst! Toch koop ik iedere keer weer lakjes erbij
shame on me!





















Back to the point, ik schrijf altijd veel te veel terwijl ik jullie alleen
maar mijn nieuwe bronzer wil laten zien, dat bewijst maar dat ik een
echte kwebbel tante ben ik heb echt overal een verhaal omheen te
vertellen haha *shut my mouth*.



























Op de foto lijkt de bronzer best donker maar met een kwast komt de
kleur natuurlijk veel minder kleurrijk op je wangen. Ik vind het wel
echt een mooie bronzer en het heeft ook nog eens extra pluspunten
er zit namelijk een spf in, spf 8 en het is best een grote bronzer dus
met deze zou ik ook zeker een tijd vooruit kunnen. Zodra de zomer
eraan komt zal ik deze zeker gaan gebruiken, voor nu laat ik hem nog
even 'relaxen' in mijn stash en gebruik ik mijn oude bronzer zodat die
niet over een paar maanden in de prullebak beland.

Er zit ook een geurtje aan de bronzer, niet perse een specefieke geur
maar de geur doet me denken aan make up van vroeger toen ik nog
klein was, ik hou van die geur!

Het enige nadeeltje van deze bronzer is dat die bij sommige mensen
misschien wat te oranje zou kunnen zijn maar daarvoor zijn er gelukkig
verschillende kleuren, al zag k zelf niet veel verschil tussen de kleuren
maar dat zal wel aan mij liggen ik heb dan ook niet aandachtig zitten
kijken ernaar haha.

De rimmel natural bronzer is te koop voor €9,95 bij verschillende drogisterijen.

Bighugz,
Soraya

2 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me prachtig, but use with caution ;-) Leuke blog heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die ook een poosje gebruik, best fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen