dinsdag 10 juli 2012

Ebay aankoopjes!










Ik hou van shoppen, en de laatste tijd word ik er alleen maar hebberiger
van, not good. Zo heb ik laatst ook ebay ontdekt, ik wist wel dat het bestond
maar heb er nooit verder over nagedacht omdat ik eigenlijk altijd dacht dat
de verzendkosten superhoog zouden zijn. Ik ontdekte een tijdje geleden ook
een hele leuke blog die nu ook tot mijn vaste blog-rondje hoort, namelijk
www.hermina.nl. Op haar blog die zie vaak super leuke aankoopjes die ze
van ebay heeft besteld, ik werd steeds nieuwsgieriger en besloot nu toch
maar eens te kijken. Ik ontdekte dat bij super veel dingen de verzendkosten
gewoon gratis zijn, toch hield het idee dat het nooit aan zou komen me tegen.
Ik besloot 5 euro op mijn paypal account te zetten en wat kleine dingetjes
te bestellen, zodra dat binnen zou zijn zou het voor mij veiliger voelen om
'grotere' dingen te bestellen. Ik kocht voor vijf euro 2 ringen 1 paar oorbellen
en een zakje met 1000 crystal steentjes. How cheap?

Na ongeveer 2 weken had ik alles binnen, in totaal 4 pakketjes dus.
Ik ben er zo blij mee, alles was zo goedkoop en het was nog snel binnen ook!
Ik had eigenlijk verwacht dat het na een maand binnen zou zijn.

Jullie willen natuurlijk foto's zien, let's look...















Deze ringen en oorbelletjes heb ik gekocht voor $0,99 per stuk!
De rhinestones die ik kocht heb ik niet op de foto maar ik heb even
een foto van ebay opgezocht.














Typ 'moustache ring' of 'moustache earrings' en voor de steentjes
'Rhinestones AB 3mm'.

De ringen en oorbellen vind ik echt zo cute, en zo goedkoop!
Ze hebben wel een nadeel, ze verkleuren namelijk een beetje en je vingers
worden er blauw/groenig van, het valt opzich wel mee en ik had ook niet
veel verwacht voor dat geld. Ik vind het prima en ik hou van die leuke
hebbe dingetjes.













Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten