zondag 29 juli 2012

Mijn temporary addiction - Kleding





















Vandaag is het weer tijd om mijn hart te luchten en het met jullie te delen.
Het gaat namelijk om mijn -tijdelijke- verslaving, kleding shoppen.
Echt, ik had nooit wat met kleding in tegendeel ik gaf veel liever mijn geld
uit aan make-up, nagellak enz. De laatste tijd zie ik overal dingen in de sale
of gewoon te leuk om te laten liggen, maar ook online shoppen heb ik gedaan.
Ik denk dat dit tijdelijk is, tenminste laten we het hopen! Want hetzelfde heb
ik eigenlijk met nagellak ik heb momenten dat ik echt 10/20 lakjes tegelijk
koop en dan weer een paar maanden niks, maar met kleding heb ik het nog
nooit zo erg gehad, ik voel me zelfs een beetje schuldig, but why...?


De laatste twee maanden heb ik de neiging om een hele nieuwe garderobe
te creëren, inmiddels heb ik dat zo ongeveer nu wel gedaan maar het voelt
niet goed. Zo heb ik niks bijzonders in mijn kast en zo heb ik allerlei leuke
kledingstukken om mee te variëren. Ik wacht nu nog op 3 h&m pakketjes
en 2 daarvan heb ik al ontvangen, erg? Jups! Ofcourse kan ik jullie geen
shoplog onthouden en zal die ook nog wel online komen als ik alles binnen
heb, want foto's van de site zelf pakken vind ik toch altijd zelf minder
interresant. Oh en ik verwacht ook nog een pakketje van de bershka.

Jeetje, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat je moet stoppen met zitten
achter de laptop puur omdat je dan altijd wel even kijkt op online shops?
Ik heb dat nu dus. Vroeger keek ik er vaker op maar ik was altijd een beetje
'bang' voor online dingen kopen maar eenmaal geprobeerd.. it's sooo easy!
Je gooit alle leuke dingen die je ziet in je mandje, kortingscodes erbij
dan ben je bij de kassa en het enige wat je hoeft te doen is op bestellen
drukken. It's so easy, it's must be forbidden.





















Ik praat het mezelf goed door te zeggen 'maar je had bijna geen kleding,
of nouja niks leuks dan' en eigenlijk is dat wel zo maar alsnog voel ik me
schuldig en ik kan eigenlijk niet eens bedenken waarom. Misschien een
beetje omdat ik de laatste tijd alleen maar shop en ook nog eens online
mijn slag ben gaan slaan en dat sommige mensen misschien maar één
kledingsetje kunnen kopen per seizoen, en dan kom ik met mijn bergen
kleding voor één zomer die toch niet lang duurt.

Ach ja, nu even positief er komt weer een lange shoplog aan, yay!
Hopelijk kan ik die nog plaatsen voordat ik op vakantie ga en anders
na mijn vakantie. Sowieso komt er nog een 'whats in my suitcase'
artikel, wat eigenlijk ook een beetje een shoplog is omdat alles in mijn
koffer vrijwel nieuw is! Dan word het dus een beetje een primark / h&m
mango shoplog en tegelijkertijd kunnen jullie zien wat ik zoal qua beauty
meeneem.
















Herkennen jullie het gevoel dat je je schuldig voelt als je een beetje teveel
geshopt hebt?

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten