zaterdag 28 juli 2012

Time for summer fashion!















Vandaag heb ik wat nieuws voor jullie! Ik kreeg laatst een mailtje met het leuke
idee of iemand een gastblog voor me mocht schrijven dat zou gaan over zomer
mode. Aangezien ik zelf meer een beautyblogger dan een fashionblogger ben
en niet heel erg veel verstand heb van fashion vind ik het natuurlijk harstikke
leuk voor de afwisseling op mijn blog. In de toekomst wil ik wel meer OOTD´s
plaatsen, daar zal ik mee beginnen als ik terug kom van mijn vakantie.
Anyway, Let me introduce you...


Mijn naam is Kim en schrijf namens Beslist.nl een gastblog voor Soraya over 
zomermode. Eindelijk begint de zomer ook in Nederland door te dringen.
Deze week het heerlijk weer en we kunnen weer vol op onze zomer outfits aan!
Dus als je nog van plan bent om te shoppen heb ik een paar zomerse mode tips.

















Rokjes en jurkjes

Met dit lekkere weer vind ik niks fijner dan lekker naar het stand of in het park
hangen in een fijn jurkje. Dit jaar zien we vooral de exotische bohémien look
zoals de maxi dress met veel bloemen prints. Deze vrije stijl is een beetje
alternatief en doet wat aan het hippie tijdperk denken. Daarnaast zijn
pastelkleuren zoals suikerspin roze, mint groen en baby blauw helemaal hot.
Deze kleuren ogen koel maar toch zomers en zijn prachtig te combineren.

Schoenen en slippers

Dichte schoenen laten geen lucht door en zijn vaak te warm.
Kies daarom met warm weer voor slippers of sandalen. Leuke sandalen zijn
ideaal voor overdag maar ik draag ze ook vaak 's avonds tijdens een diner of
een feestje. We zien hier een trend in het gebruik van veel natuurlijk materialen
zoals leer en suède. De pastel trend zien we ook in schoenen terug. Vans heeft
een collectie met frisse pastelkleuren en een leren veter die de schoen een wat
luxe uitstraling geeft.

Sieraden

Wat sieraden betreft zien we veel opvallende sieraden met gevoel voor details.
De sieraden springen er in het oog door het gebruik van opvallende bedels, 
grote stenen en gemixte metaal kleuren zoals goud, zilver en rosé.
Daarnaast zien we ook veel gevlochten of geknoopt leer. Let erop dat je je
sieraden afstemt op je outfit. Wanneer je al een uitgesproken outfit hebt vind ik
een opvallend sieraad erbij vaak iets te veel van het goede.

Ik hoop dat jullie wat aan m’n tips hebben. Als je wil weten waar de jurkjes,
sieraden of schoenen het goedkoopst zijn kan je deze vergelijken op Beslist.nl.

Heb jij trends gespot die je met ons wilt delen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten