donderdag 19 juli 2012

Glossybox Juli 2012

















Ongeveer een maand geleden zei mijn vriend dat hij iets leuks had
besteld wat ik graag wilde hebben, maar wat pas een maand later
zou komen.. Ik heb elke dag nagedacht over wat het zou kunnen zijn
en tot de dag van vandaag had ik echt geen idee wat het was.
Tot vanochtend aan de deur werd geklopt, een meneer met een
glossybox! JEEEJ is het eerste wat in me opkwam, ik zit al zolang te
twijfelen om een abbo te nemen op de glossybox en vriendjelief
heeft dat gewoon onthouden, how cute! Kijk verder voor de inhoud..

















Let's open up...






















Oehhh, nice stuff! Het thema dit keer is vakantie en het mooie blauwe
papier en het lief roze kleurtje nagellak en de oranje flacons doen me
helemaal denken aan de zon en het strand, italie here i come!

















Hetgene waar ik echt enthousiast over ben is de after-sun treatment
van schwarzkopf professional en de lippenstift omdat de kleur zo
mooi is, echt een mooi roze kleurtje niet te opvallend en niet te 'nude'.



















Leuk kleurtje he? Die gaat zeker mee op vakantie!
































Deze producten zitten er dus in mijn glossybox, dit is mijn eerste glossybox
en ik ben heel blij met deze box en ik kan niet wachten tot mijn volgende!
Ook ben ik heel benieuwd naar de kerst box, nu al! Zal die rood of groen
zijn? Of misschien wel met glitters ( ideetje! ) Altijd leuk om elke maand
een kadootje te krijgen en de box is eigenlijk altijd meer waard dan wat je
ervoor betaald, ($_$) hihi.

Wat vinden jullie van de inhoud dit keer?

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten