dinsdag 21 augustus 2012

I'm back honeyz!

















Ik ben weer in het heerlijk warme kikkerlandje, pfoe het is hier nu bijna net
zo warm als in italie! Maar dat betekend wel dat ik al mijn leuke nieuwe kleding
nog eventjes aankan en ik al me jasjes en blazertjes even in de kast kan laten
hangen voor zolang het nog duurt. Maar ik ben weer terug en heb al leuke
ideetjes voor artikelen en natuurlijk meerdere shoplogs want ik heb 2 leuke
tassen weten te scoren en ik ben los gegaan bij KIKO, yay!!! Ook heb ik online
geshopt daar zal ook een artikel van komen. Ik ga nu even foto's maken voor
alle artikeltjes en vanavond staat er hopelijk al eentje online.

De vakantie is voor de meeste alweer voorbij of bijna voorbij, hebben jullie
een geslaagde vakantie gehad en weer een beetje je batterij kunnen opladen
voordat werk/school weer begint? Ik heb in ieder geval een geslaagde vakantie
gehad lekker bruin geworden en klaar voor een nieuw schooljaar!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten