maandag 27 augustus 2012

Kiko shoplog italië!































Toen ik naar italie ging had ik in mijn gedachtes gebrand dat ik niet
naar huis zou gaan zonder een kiko te zijn tegengekomen, al had ik
er een hard hoofd in omdat we in een niet zo toeristische plaatsje
zaten, ik zat namelijk in Alassio een welbekende badplaats en veel
italianen trekken daar naartoe om hun vakantie te vieren en de hele
dag op het strand te liggen bakken en savond's heerlijk uit eten te
gaan. De eerste avond liepen we de winkelstraat van de boulevard
door en wat zag ik daar.. KIKO! Ik deed een onopvallende vreugde
dansje tussen alle mensen door, en vloog daarna de winkel binnen
zonder te weten of ik wel wat leuks zou zien had ik al meteen een
mandje gepakt en het enige wat er op mijn wishlist stond was een
nagellakje. Uiteindelijk 3 keer naar de kiko geweest en ongeveer 70
euro uitgegeven, ik kan wel blijven lullen maar kijk snel verder voor
de foto's en wat swatches die ik heb gemaakt...

























Grrr oké even een klaagmomentje, met blogger kan ik mijn foto's alleen
maar of deze formaat zoals nu maken of nog kleiner of heel groot en dan
is het weer te groot zodat het niet meer binnen de 'lijnen' valt, wie weet
of ik hier iets aan kan doen? Maar voor nu als je de foto's duidelijker wilt
zien dan kan je erop klikken dan zie je de foto gewoon goed en duidelijk.

De make up en nagellakjes van kiko hebben bijna allemaal nummers en
dat vind ik wel heel erg jammer. Op de site staan er overigens wel namen
van de lakjes naast de nummers maar op het lakje zelf of in de winkel
staan er geen namen.

Dit zijn de producten die ik heb gekocht met de prijzen erbij, de meeste
dingen waren in de aanbieding en zijn dus niet de 'normale' prijzen.

- Kiko rock top nailpolish 615 €2,50
- Kiko rock top nailpolish 606 €2,50
- Kiko nailpolish 389 €2,50
- Kiko pearly powder bronzer 100 €6,90
- Kiko lipstick 92 €2,00
- Kiko shiny pearl lipstick 191 €3,00
- Kiko nailpolish sparkle touch 228 €2,50
- Kiko nailpolish 336 €2,50
- Kiko nailpolish 337 €2,50
- Kiko nailpolish holographic 401 €4,90
- Kiko colour sphere duo eyeshadow 107 €4,90
- Kiko eyeshadow 165 €3,00
- Kiko eyshadow 139 €3,00
- Kiko eyeshadow 132 €3,00
- Kiko sunscreen gloss spf20 01 clear €3,70 
- Kiko light core lipgloss 01 Golden rod €3,00
- Kiko skin evolution concealer 01 €3,80
- Kiko lip pencil 204 €1,90

Ik heb best veel leuke dingen gekocht al zeg ik het zelf en ik ben er heel
blij mee! Ook heb ik nog wat dingetjes gekocht maar dat zijn kado's dus
dat is niet zo heel leuk als diegene het zou zien op mijn blog hihi!













Zoals je hierboven ziet zijn de oogschaduw's heel mooi gepigmenteerd
ookal zijn de foto's in het echt veel meer 'in your face' maar wat wil je
met een digitale camera en slecht licht. Vooral de duo eyeshadow is
zo mooi!

Als jullie swatches van een product willen zien, let me know er zullen
hoogstwaarschijnlijk wel swatches komen van de lakjes!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten