zondag 9 september 2012

Essence LE - class of 2013











Classy is cool! Braaf en netjes is weer hip – essence viert de comeback van de
'college'look in oktober 2012 met de nieuwe trend editie “class of 2013”.
Casual oversized jasjes in twee kleuren, geruite stoffen en accessoires als
stropdassen en hoedjes zetten de trend voor deze populaire “boyish” look.
Deze herfst zijn klassieke kleuren als blauw, bordeauxrood, grijs en roze dé
trend in make-up. Behalve supercoole make-up heeft deze trend editie ook
een extra make-uptasje dat op een ouderwetse schooltas lijkt! Hierin kun je
je favoriete producten opbergen en overal mee naar toe nemen. Terug naar
school in de stijl van “class of 2013”! Hoe geweldig is dat!

Dat is hoe essence de nieuwe collectie beschrijft, ik vind het leuk! Ik schrijf dan ook niet
over collecties die ikzelf niet erg interresant vind, maar in deze limited edition zitten wel
een aantal items waarvoor ik zeker naar de winkel ren! Kijk mee naar alle mooie items
van deze LE...













Deze LE bevat natuurlijk ook weer een mooi stel nagellakjes, ik vind vooral de roze
en blauw kleurtje erg mooi, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De lakjes
zullen €1.89 gaan kosten en voor de prijs hoef je het niet te laten natuurlijk.





Ook hebben ze een top coat aan de collectie toegevoegd.
Zelf vind ik de topcoat niet erg bijzonder als ik hem zo zie
niet heel anders dan alles wat al in de winkel ligt. Deze
topcoat zal €1.99 gaan kosten.











Ook komt essence met oogschaduw pencils zoals
ze het noemen. Ze doen me denken aan de jumbo
pencils van nyx die heel bekend zijn. Maar ikzelf
heb niet veel ervaring met zulke oogschaduws
ik ben wel benieuwd! Ze komen in de 3 kleuren
al vind ik de 2 creme tinten wel erg op elkaar lijken.
De pencils zullen €1.89 gaan kosten wat ik totaal
niet duur vind.

















Over deze twee producten ben ik het enthousiasts, dit zijn producten die me altijd wel
blij maken omdat ik ze eigenlijk altijd gebruik. Essence komt met een mooie blush en
een transparante fixing poeder. Beide zullen ze €2,99 gaan kosten.





















Ook heeft essence lip tints toegevoegd aan de collectie en het belooft dat het veegvast
is maar ik verwacht eigenlijk dat het gewoon een lipstain zal zijn maar we zullen zien.
Deze lip tints zullen €1.99 gaan kosten.










Zoals vaker hebben ze ook een accesiore toegevoegd aan de collectie, dit keer zijn het
schattige elastiekjes met een strikje en een toilettasje die op een schoolkoffer moet
lijken. Ik vind het wel sgattig vooral de elastiekjes, de elastiekjes zullen €1.89 gaan
kosten en het toilettasje zal €2.99 gaan kosten.

Als ik het zo terug lees lijk ik niet erg enthousiast over de collectie maar ik vind dan
ook echt de blush en de fixing poeder het leukste van alles maar ik vond het toch leuk
om alles even aan jullie te laten zien. Ze komen toch altijd weer met wat leuks en het
is altijd lekker betaalbaar. Hebben jullie al een item op het oog?

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten