donderdag 6 september 2012

Mijn vakantie - Italy 2012

















Misschien een beetje laat maar ik heb alsnog een verslagje van mijn
vakantie voor jullie met veel foto's natuurlijk, ik ben een tijdje niet zo
fanatiek geweest met het bloggen maar ik ben weer helemaal terug
en heb er weer helemaal plezier in! Hierbij dus een verslagje van mijn
vakantie in italie, alassio. Het was iedere dag rond de 33 graden in
de schaduw dus dat was wel heel lekker!

































Haha ik verveelde me heel erg want ik wilde de nacht opblijven omdat de
taxi al om 5 uur voor de deur zou staan dus ik besloot om niet te gaan slapen
en gewoon om 2 uur ongeveer lekker uitgebreid te gaan douchen en klaarmaken
voor de reis. Dat heb ik dan ook gedaan en tijdens mijn grote verveling wilde
ik foto's maken van mijn neon roze nagellak maar hij komt niet echt tot zijn
recht op de foto. Het lakje is van safari en te koop op www.papapa.nl

















Eenmaal aangekomen op nice, frankrijk wachtte de taxi alweer op ons om
richting alassio te gaan rijden het was heel warm en gelukkig was er airco!
































Eenmaal aangekomen zijn we meteen naar het strand gegaan we hebben
namelijk bedjes gehuurd voor de hele vakantie zodat we altijd garantie voor
een plekje hebben. Snorkel en duikbril meegenomen, lekker visjes kijken!
































Als je daar een water besteld is het vanzelfsprekend dat je een fles van
750 ml krijgt of zelfs een liter! Wel heerlijk ijskoud water als het warm is
en zo'n fles krijg ik bij mijn eten echt wel op!

















En toen ontdekte ik kiko.. Hierna ben ik er nog zo'n 2 keer wezen shoppen
de shoplog staat al online met swatches van de oogschaduw's!

















Deze mooie kerk zat precies naast ons appartementen complex enige
wat ertussen zat was een autoweg. erg mooi gebouw om te zien.

















Langs de super lange boulevard kwamen we dit tegen, even een beetje het
hollywood gevoel haha!






















Ready to go out for dinner! Maar sjeetje what as mess op de achtergrond haha!

















We gingen een kasteel van 600 jaar oud bezoeken maar de weg ernaar toe
wow! Die was echt heel gevaarlijk en vooral heel eng vooral als je hoogtevrees
hebt brrr dat was echt niet leuk! Uiteindelijk aangekomen heb ik wel wat
mooie foto's kunnen schieten maar ik was nog steeds aan het bijkomen van
de rit naar boven en hoe hoog we nou eigenlijk zaten, brr i dont like heights!

































Dit was alweer op de laatste dag dat we er waren, vandaar de spijkerbroek
enz. Niet wetend dat het in nederland eigenlijk net zo warm was!

















Eenmaal weer aangekomen op nice ging ik op het vliegveld vrijwel meteen
opzoek naar OPI maar helaas! Op de heen weg kon ik de mini collectie scoren
van mini mouse en spiderman voor 14 euro maar helaas dacht ik 'ach dat kan
ik op de terugweg ook wel kopen' Dus niet. Nouja dat was dus dikke pech!
Wel heb ik een huge macaron gegeten maar WOW to much sweetness.

















Mooie horizon vanuit het vliegtuig opweg terug naar nederland!
Daarbij is dit ook de laatste foto van mijn vakantie, ik heb er erg leuk gehad
en heb een lekker kleurtje gekregen. Ik ben inmiddels alweer bijna 3 weken
terug maar ik wilde jullie de foto's toch niet onthouden. Hopelijk vonden jullie
het alsnog leuk om te zien!

Bighugz,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten